Hop til indhold

Recommended Posts

Lod mig friste af billederne af Apples store bryster :-)

Det kom jeg absolut ikke til at fortryde - startede med en helt fantastisk massage, hun vidste hvor problemerne var (fandt dem i hvert fald) og hun kunne tage ved. Ikke mange steder i Vejle jeg har fået så gennemført massage. Den hårde massage gik så fint over i B2B, hvor hun rigtig brugte de store, dejlige bryster. Efter en 'turnaround' fortsatte hun med B2B, SF samt en gang 'pussy-slide'. Så påmontering af gummi, og en cowgirl afslutning, hvor der var fri adgang til brysterne.

Kan absolut anbefales :-) 

https://annoncelight.dk/showad/284733

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, den 3.2.2020 at 14:27:

Et velkendt sted på Koldingvej

Ok. Jeg havde gættet på, at de hørte til hvor Rose huserede inden hun tog til Aarhus
Hmm, så kan jeg ikke lige gennemskue, hvem der er der? 
ved du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 15 timer siden:

Ok. Jeg havde gættet på, at de hørte til hvor Rose huserede inden hun tog til Aarhus
Hmm, så kan jeg ikke lige gennemskue, hvem der er der? 
ved du det?

Der er Apple som jeg har beskrevet, samt Loulou - en flot, høj (for en thai) slank pige der også snart skal prøves.

Jeg må jo ikke nævne stedet når det ikke fremgår af annoncen, men man skal helt op på toppen af Koldingvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...