Hop til indhold
Zaq

Hjælp til nybegynder med shibari

Recommended Posts

Hej jeg har i mange år leget med sm i den blide ene, jeg var på besøg hos en gp'er. Efter besøget fortalte jeg lidt om mine erfaringer, hun spurgte ind til om jeg kendte shibari, det svarede jeg nej til, hun sendte mig nogle billeder af det, jeg bestilte tid hos samme pige, jeg var selvfølgelig blevet nysgerrig på området, jeg havde set en masse YouTube videoer og jeg fik lavet et deres  Hishi (Diamond) Karada, med en happy knot mellem benene, men nu vil jeg gerne lære mere end bare denne her.

Er der nogle der vil lære fra sig, enten bruge mig i kurser, eller også nogle der tilbyder kurser, jeg har set et men det er for par, min kæreste deler ikke samme fascination af shibari. Hvad gør jeg ?

Zaq

Hishi-Karada-53.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal Google Kinbaku - en af mange japanske rebkunst grene. Prøv også Nawa. 

Den erotisk del af bindingen fremgår nok ikke så tydeligt af diverse hjemmesider, men japansk binding går jo i høj grad ud på at finde sin lyst i den totale overgivelse og tillid til riggeren, sammen med smerten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...