Hop til indhold
Guest Liderligfyr

SHARKS

Recommended Posts

Gæst

Pas på!!!!!!!!! de er derude...... de er blodtørstige og meget farlige flænser dig totalt og jager nogengange i flok

og forklædt som en pige for at gøre det helt umulig at se dem ;)

hvordan gennemskuer man en shark?? hvordan er de? hvordan opfører de sig? hvad er deres tricks?

kort sagt, hvis man gerne vil beholde badehabitten i et stykke på næste FFK tur, hvad skal man så gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forklar dig venligst lidt nærmere, Liderligfyr. Jeg er lidt desorienteret. Er de dér hajer noget, der svømmer rundt på FKK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det indlæg er jeg vist heller ikke skarp nok til at greje formålet med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på!!!!!!!!! de er derude...... de er blodtørstige og meget farlige flænser dig totalt og jager nogengange i flok

og forklædt som en pige for at gøre det helt umulig at se dem ;)

hvordan gennemskuer man en shark?? hvordan er de? hvordan opfører de sig? hvad er deres tricks?

kort sagt, hvis man gerne vil beholde badehabitten i et stykke på næste FFK tur, hvad skal man så gøre?

Lier'li

Skal det forstås sådan at pigerne på FFK, er ude på

at sælge sig til dig, gerne til så mange penge som muligt??

Og du er en stakkels lille torsk der prøver at undslippe akvariet? :?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

LF, er du blevet bidt af en shark ?

Jeg har kommenteret på emnet før her på EG, så prøv at søge på shark eller hajer :lol:

Men som så meget andet, så se om kemien er der mellem jer, men de dygtige sharks kan lokke en i baghold trods god kemi og de kan angribe 2 og 2... dvs lokke med frække 3kanter.

Hvis du mener at du ikke har fået en god oplevelse eller måske blevet snydt, så ved du at du er blevet lokket af en shark :lol:

Du kan også lave en omvendt shark :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fedt Nille det du egentlig skriver, er at man bedst kan keende en shark, når man ligger tilbage som fiskeben hehe

Nej er ikke blevet bidt, er bare ved at gå i overtænding over ag skulle ned til mit harem igen snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej er ikke blevet bidt, er bare ved at gå i overtænding over ag skulle ned til mit harem igen snart :)

Overtænding? Ja, det tror jeg sgu' da :)

Jeg mener faktisk jeg udpegede dig en shark eller 2 på Harmony?

Men ellers er det jo sådan set rimeligt nemt at definere sharks på FKK:

Piger der er påtrængende, aggressive salgsteknik og lover lidt for meget af det der er for godt til at være sandt. Typisk ender det så med en skidt oplevelse på værelset.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Buller, var det hende med det mørke lange lidt krøllede hår??? eller har jeg endnu engang brillieret med ikke at høre ordentlig efter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shark eller ej, er også individuelt fra person til person, jeg har oplevet at piger som jeg svinger godt med er blevet udpeget som shark af andre mænd, det er bare piger som kan se svaghederne i mænd og udnytter disse svagheder :lol: og typisk newbies er nemme ofre... man lærer at tæmme en shark med erfaringer, men som sagt er det et spil mellem dig og pigen og det er ikke altid man vinder.

- tab og vind med samme sind, der er masser andre piger man kan nå på turen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buller, var det hende med det mørke lange lidt krøllede hår??? eller har jeg endnu engang brillieret med ikke at høre ordentlig efter ;)

Det lyder rigtigt :)

Til begge ting altså ;)

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Definitionen på en Shark?

Svært at definerer helt præcist:

Den klassiske Shark er en påtrængende pige, som lyver så det driver og lover guld og grønne skove for at få dig med til rummet. Når I så er gået i gang kan hun slet ikke holde hvad hun har lovet.

Der er dog andre varianter

Den lumske:

Pigen virker ikke påtrængende mens i snakker sammen. Først når du har besluttet dig for at tage hende med til et rum og døren er blevet lukket prøver hun at lave aggressivt mersalg af ekstra ydelserne, og hvis du ikke køber noget ekstra gider hun ikke gøre en indsats. Værst er dem som vil forsøge at prakke dig ting på, som slet ikke findes på prislisten såsom 50 eur for dildoshow eller 50 eur for kissing/gfe. Jeg har engang prøvet en pige, som jeg havde spurgt inden om hun kyssede, hvilket hun havde bekræftet. Da vi så var inde på rummet ville hun "sælge" den ydelse for 50 eur ekstra. Det sagde jeg selvfølgelig nej til, da det jo burde have været med i prisen, men sessionen blev derefter noget værre møg. Jeg burde faktisk have taget min badekåbe og skride ud af rummet i stedet for at gå i gang - det havde været klogere. (Det var Lia, Tysk/Brasilianer på Artemis, der kørte det stunt på mig).

Hyppigheden af Sharks er størst på steder med mange engangskunder, da de lever at nye "suckers" - de har svært ved at overleve på steder med overvejende stamkunder, da man kun kan snyde folk een gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sharks vs Optifick,

I fagsproget er der noget som hedder Optifick/Starfish, dvs. en smuk pige som er meget kedelig i sengen,

hun er helt uengageret, hun ligger måske livløs og tænker noget helt andet.

hvad er værst Sharks eller Optificks, det må I selv vurdere...

jeg vil sige at Optifick er værst, fordi med en shark kan man influere og styre lidt, mens en Optifick/Starfish er helt håbløs godnat :lol:

Jeg har både oplevet Sharks og Optificks gennem min karriere, men nogle gange er pigen så smuk at jeg siger "fuck det" hende skal jeg have selvom hun sikkert er et dårligt knald, ellers kommer jeg til at fortryde det... kender I det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå måske jeg bare er heldig, eller ubevist intelligent :lol::lol::lol: synes faktisk ikke jeg løber ind i de her piger

optifick, giver lidt sig selv, tager sjældent den aller kønneste pige! Da det ville undre mig, hvis man fik en service over det normale af hende ( og så går jeg glip af undtagelserne og lever med det)ER mere til oplevelsen end udseendet, selvom udseendet naturligvis skal sige en noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå måske jeg bare er heldig, eller ubevist intelligent :lol::lol::lol: synes faktisk ikke jeg løber ind i de her piger

du skal prøve de store superliga klubber og knalde mange piger, så vil du helt sikkert "støde ind" i dem :lol: FKK Palace er berømt og berygtet for Sharks og Optificks, men det er faktisk en klub som jeg også elsker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...