Hop til indhold

Recommended Posts

Til at starte med, så kan I lige få et link:https://annoncelight.dk/showad/291209 

Jeg kunne mærke at jeg trængte til at få en god massage på sådan en søndag aften, så efter at have kørt op og ned igennem annoncelight og eroguide. Så valgte jeg at besøge Ice i Vejle, jeg kunne ikke rigtig finde nogen anmeldelser på hende. Så jeg tog chancen og kontaktede hende, og vi fik aftalt  1 times fp til 1200kr. Det kan fåes billigere andre, det er jeg godt klar over.

Anyway, stedet er ikke så diskret, men der er parkering lige ved døren, og jeg lavede den fejl at gå ind af første dør, hvor at der ligger en anden massør, så jeg smuttede hurtigt igen, og gik oven på.

Jeg blev mødt i døren af en smilende Ice, der stod i en kort natkjole, og tog imod mig. Jeg blev vist en i et lokale, hun spurgte om jeg ville med i bad, men jeg havde været i bad inden at jeg ankom, men jeg lovede hende at vi gjorde det bagefter, hun tog et kort bad. Hun har forresten en veninde som også kan være med, for ekstra betaling. Da Ice kom ind i lokalet, smed hun håndklædet, og hun har nogle dejlige bløde bryster, der har fået lidt hjælp, og hun var ikke helt glat barberet, men havde en fin landingsbane, som jeg kalder det. Hun gik igang med massagen, og det er hun rigtig god til, og hun gav endda b2b. Da tiden var inde til at der skulle ligges på ryggen, så gav hun b2b, og samtidig sørgede for at der var liv i lille mand. 

Det næste vil jeg ikke komme ind på. Men hun har ihvertfald ikke fået runde læber af at fløjte :)Efter seancen var slut, så tog vi et bad sammen, som jeg havde lovet hende inden. 

Og der er chance for at jeg kommer igen, når pungen og tegnebogen skal tømmes igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...