Hop til indhold
Taurus

Nyt sted lige syd for grænsen

Recommended Posts

Jeg fandt ud af på hjemmesiden sexpoppen.de , at der er åbnet et helt nyt sted i Ellhöft, Schulstr. 2, i nærheden af Sdr. Løgum (Süderlügum) direkte ved den såkaldte "Betonvej" (anlagt i Hitlertiden som en betonvej) fra Flensborg til vestkysten. Derfor kunne jeg ikke modstå fristelsen og kørte derud i går hen i mod aften. - Der var noget mørkt på stedet; men jeg fandt så ud af, at der var en indgangsdør med ringeklokke på bagsiden af huset. - Der var en ret pæn polsk pige på stedet, som nok kunne friste mig; men da jeg hørte prisen, forlod jeg omgående stedet. ADVARSEL: Hun forlangte 80 € for en halv time og 160 € for en hel time (uden kys). :evil: - Stedet er styret fra en lille landsby ved Heide (Rehm). Jeg har så pr. telefon spurgt på priserne for en halv time de andre stedet, og jeg fik svaret: 50 € for en halv time. - Det er for mig helt oplagt, at man vil lokke os danske kunder til det nye sted og lade os betale overprisen ("Die dummen Dänen.") - Jeg holder mig til Flensborg. Dér betaler jeg 50 € for en halv time og 100 € for en hel (kys og FO plus 20 €). :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ADVARSEL trækkes tilbage:Ved 12-tiden ringede jeg så til Rehm for at spørge, hvad en halv time kostede dér. Svaret var, som forventet, 50 €. Jeg brokkede mig derfor over prisen på det nye sted i Ellhöft. Det kendte pigen naturligvis intet til; MEN hun har åbenbart givet det videre; for da jeg så for 10 minutter siden ringer til Ellhöft, får jeg at vide, at en halv time koster 50 € !!!! - I behøver ikke at sende mig takke-mails 8-) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

ADVARSEL trækkes tilbage:Ved 12-tiden ringede jeg så til Rehm for at spørge, hvad en halv time kostede dér. Svaret var, som forventet, 50 €. Jeg brokkede mig derfor over prisen på det nye sted i Ellhöft. Det kendte pigen naturligvis intet til; MEN hun har åbenbart givet det videre; for da jeg så for 10 minutter siden ringer til Ellhöft, får jeg at vide, at en halv time koster 50 € !!!! - I behøver ikke at sende mig takke-mails 8-) .

Eller også lignede du bare en, der skulle pumpes for ekstra, da du stod i døren :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eller også lignede du bare en, der skulle pumpes for ekstra, da du stod i døren :-D

Ja ,han er sikkert en rigtig jydetamp med halm i træskoene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...