Hop til indhold
Hunting for beaver

jeg blev lige forelsket igen ,,,,

Recommended Posts

Jeg har altid haft en aversion mod Helle Virkner. Altid castet som den fornuftige, lidt martyragtige og ædle kvinde. Stakkels Flyttemand Olsen. Deler absolut Autobahns hang til Susse Wold. Efter min mening dansk films mest sexede kvinde.

Ingen har nævnt Laura!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 3 timer siden:

Jeg har altid haft en aversion mod Helle Virkner. Altid castet som den fornuftige, lidt martyragtige og ædle kvinde. Stakkels Flyttemand Olsen.

Du har helt ret, hendes ædelhed er generelt lidt ulidelig. Flyttemand Olsen måtte lige ha' en bajer mere inden han skulle hjem. Jens Otto Krag lige en whisky mere.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Hvorfor er der ingen der nævner Misse Møghe. Hun draaaaagede jo mændene :roll:

Personligt er jeg mest til Ingeborg. Ham Mads Skjern var en heldig mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor er der ingen der nævner Misse Møghe. Hun draaaaagede jo mændene :roll:

Personligt er jeg mest til Ingeborg. Ham Mads Skjern var en heldig mand.

Det gør @VICKS da

;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Iben Skjold Hansen. Der er intet mere sexet end intelligens, selvsikkerhed og lysten til at leve livet. Hun har det hele.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Iben Skjold Hansen. Der er intet mere sexet end intelligens, selvsikkerhed og lysten til at leve livet. Hun har det hele.  

Jeg kendte hende som barn indtil omkring konfirmationsalderen, og senere på Århus Teater. 

Hun er nøjagtig ligesådan i virkeligheden :) Den rolle er som skabt til hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Jeg kendte hende som barn indtil omkring konfirmationsalderen, og senere på Århus Teater. 

Hun er nøjagtig ligesådan i virkeligheden :) Den rolle er som skabt til hende. 

WOW. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Som person Ingeborg. Den menneskelige tolerance, humanisme og forståelse var enestående. Hendes måde at se andre mennesker og holdninger på var yderst nuanceret, og med respekt. Hendes kamp for Daniel står mest tydelig, men også hvordan hun ofte forsøger at gøre Mads til et mere tolerant og rummeligt menneske mv. 

En hyggelig eftermiddag skulle enten have været i selskab med Gitte Grå med henblik på fysiske lege, som hun jo gerne gjorde i med forskelige, eller med Fru Fernando Møhge og Misse hvor jeg blot ville hygge mig med at føre samtale med de to fantastiske personligheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overraskende at ingen har nævnt Maud. Der kan være noget ret sexet over en neurotisk overklassekvinde. Især hvis man ligner Malene Schwartz. Desværre har hun jo altid hovedpine :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 20 minutter siden:

Overraskende at ingen har nævnt Maud. Der kan være noget ret sexet over en neurotisk overklassekvinde. Især hvis man ligner Malene Schwartz. Desværre har hun jo altid hovedpine :(

Ja, hun havde altid "hovedpine", så det er nok derfor, ingen har nævnt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Matador ? Den serie er jeg vokset fra for længst, derimod er jeg startet på Game Of Thornes igen.

Der er godt nok mange skønne piger, kvinder og dame-mennesker, helt umuligt at vælge en favorit.

Men jeg ville give min venstre arm for en uges all-inklusive ferie i Petyr Baelish's bedste etablissement :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...