Styrvolt 641 Skrevet 3. Februar, 2020 Jeg har altid haft en aversion mod Helle Virkner. Altid castet som den fornuftige, lidt martyragtige og ædle kvinde. Stakkels Flyttemand Olsen. Deler absolut Autobahns hang til Susse Wold. Efter min mening dansk films mest sexede kvinde. Ingen har nævnt Laura!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 3. Februar, 2020 Styrvolt skrev, for 3 timer siden: Jeg har altid haft en aversion mod Helle Virkner. Altid castet som den fornuftige, lidt martyragtige og ædle kvinde. Stakkels Flyttemand Olsen. Du har helt ret, hendes ædelhed er generelt lidt ulidelig. Flyttemand Olsen måtte lige ha' en bajer mere inden han skulle hjem. Jens Otto Krag lige en whisky mere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 3. Februar, 2020 Hvorfor er der ingen der nævner Misse Møghe. Hun draaaaagede jo mændene Personligt er jeg mest til Ingeborg. Ham Mads Skjern var en heldig mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
libatsu 3 Skrevet 3. Februar, 2020 Lagaffe skrev, for 3 minutter siden: Hvorfor er der ingen der nævner Misse Møghe. Hun draaaaagede jo mændene Personligt er jeg mest til Ingeborg. Ham Mads Skjern var en heldig mand. Det gør @VICKS da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Februar, 2020 Iben Skjold Hansen. Der er intet mere sexet end intelligens, selvsikkerhed og lysten til at leve livet. Hun har det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Februar, 2020 tvr skrev, for 9 minutter siden: Iben Skjold Hansen. Der er intet mere sexet end intelligens, selvsikkerhed og lysten til at leve livet. Hun har det hele. Jeg kendte hende som barn indtil omkring konfirmationsalderen, og senere på Århus Teater. Hun er nøjagtig ligesådan i virkeligheden Den rolle er som skabt til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Jeg kendte hende som barn indtil omkring konfirmationsalderen, og senere på Århus Teater. Hun er nøjagtig ligesådan i virkeligheden Den rolle er som skabt til hende. WOW. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Februar, 2020 Som person Ingeborg. Den menneskelige tolerance, humanisme og forståelse var enestående. Hendes måde at se andre mennesker og holdninger på var yderst nuanceret, og med respekt. Hendes kamp for Daniel står mest tydelig, men også hvordan hun ofte forsøger at gøre Mads til et mere tolerant og rummeligt menneske mv. En hyggelig eftermiddag skulle enten have været i selskab med Gitte Grå med henblik på fysiske lege, som hun jo gerne gjorde i med forskelige, eller med Fru Fernando Møhge og Misse hvor jeg blot ville hygge mig med at føre samtale med de to fantastiske personligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 3. Februar, 2020 Overraskende at ingen har nævnt Maud. Der kan være noget ret sexet over en neurotisk overklassekvinde. Især hvis man ligner Malene Schwartz. Desværre har hun jo altid hovedpine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. Februar, 2020 Styrvolt skrev, for 20 minutter siden: Overraskende at ingen har nævnt Maud. Der kan være noget ret sexet over en neurotisk overklassekvinde. Især hvis man ligner Malene Schwartz. Desværre har hun jo altid hovedpine Ja, hun havde altid "hovedpine", så det er nok derfor, ingen har nævnt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 7. Februar, 2020 Matador ? Den serie er jeg vokset fra for længst, derimod er jeg startet på Game Of Thornes igen. Der er godt nok mange skønne piger, kvinder og dame-mennesker, helt umuligt at vælge en favorit. Men jeg ville give min venstre arm for en uges all-inklusive ferie i Petyr Baelish's bedste etablissement Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg