Hop til indhold
Syden

Five star thaimassage i Christiansfeld

Recommended Posts

Jeg har været der flere gange, men kun til sex -. ikke massage, da de selv siger, at massagen blot er af navn ikke gavn.

Til gengæld har jeg stort set kun positive oplevelser. Stedet er okay, og pigerne generelt søde og imødekommende. De skifter ud i pigegruppen, så det er svært at anbefale nogen specielt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der flere gange, men kun til sex -. ikke massage, da de selv siger, at massagen blot er af navn ikke gavn.

Til gengæld har jeg stort set kun positive oplevelser. Stedet er okay, og pigerne generelt søde og imødekommende. De skifter ud i pigegruppen, så det er svært at anbefale nogen specielt.

Så har du da godt nok været heldig!

Har selv været forbi en 3-4 gange gennem årene og har hver gang valgt at gå igen.

Trætte, uengagerede piger med lidet attraktivitet er, hvad jeg er blevet mødt af i døren, og den beskrivelse er også, hvad der er berettet om på andre sites.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Syden

Har du besøgt Swan thai massage i flensburg

Ellers er der også en mulighed i Sølsted på Ribelandevej, regner selv med at kører forbi der i løbet af ugen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været flere gange ved Swan thai massage i Flensburg og har kun gode oplevelser derfra. Der er to dejlige piger og en som jeg aldrig har prøvet ;)

I dag skal jeg nordpå til Kolding og ville derfor prøve noget nyt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Kolding kender jeg kun det Massage Sara

men da jeg besøgte hende var det dog i Vamdrup

og kan se hun tilbyder flere og flere ydelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Kolding kender jeg kun det Massage Sara

men da jeg besøgte hende var det dog i Vamdrup

og kan se hun tilbyder flere og flere ydelser

Findes der et link til Massage Sara?

/TB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...