Hop til indhold

Massøsen Maria Valby og Nordsjælland

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre 

Efter en pause på ca 6 måneder med GP besøg, syntes jeg det var tiden igen, valget faldt på Massøsen Maria som var på vagt i Valby mandag i denne uge, jeg havde fundet Maria på denne annonce og elsker store bryster og det har Maria og billederne er af hende, meeen de lever slet ikke op til Maria IRL, hun er meget lækrere, hun er i mine øjne en fantastiske kvinde lige som jeg elsker, og må bare sige vores kemi bare klappede , jeg valgte 30 min med massage og sex, massagen var god og det frække bagefter super dejligt og lækkert, Kan kun sige Maria ! Vi ses snart igen for vores 30 min tåler så meget en gentagelse.

https://annoncelight.dk/showad/291263

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 19 minutter siden:

Ved du om hun også er på Sugardaters?

Nope ingen ide 

Skrevet

Er massagen fræk med pirring af kønsdelene? Jeg har selv haft kig på hende, og efter din positive beskrivelse

er jeg da sikker på, at hun er en, der skal besøges.

Skrevet
  • Author
fafnersbane skrev, for 14 timer siden:

Er massagen fræk med pirring af kønsdelene? Jeg har selv haft kig på hende, og efter din positive beskrivelse

er jeg da sikker på, at hun er en, der skal besøges.

Den er standard i begyndelsen men bliver mere pirrende hen ad vejen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.