Hop til indhold

Recommended Posts

Enig med @MisterLeft.

Besøgte denne pige for et par år siden, kan ikke huske om jeg lavede en anmeldelse her.

Men husker at hun var en lækker pige, men ingen indlevelse overhovedet og virkede til bare at ville have det overstået i en fart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke enig... Det er rigtigt at man ikke får så meget indlevelse, men hun flager heller ikke med GFE oplevelser... Til gengæld er der ingen smalle steder og kun smalle steder - Man får lov til alt man har lyst til, og flere gange - Hun sukker og ser ud som om hun ikke har lyst og så får man lov... Og hun er fandme så petit som jeg sjældent har oplevet en pige, så smaller steder er der masser af - Har dog kun prøvet almindelig - tror anal er på menuen og det kunne være fantastisk med denne lille sag. Jeg har nævnt hende engang i en rejsebeskrivelse da jeg var så heldig at nappe hende i hendes hjemby Budapest. Og der kan man nappe hende i en time for ganske få monetos.... Her er det vel standardpriser. Men annoncen har desværre ingen priser, det er dumt af hende for hvem gider at spørge til en vare man ikke kender udsalgsprisen på. Apropos snakken om at "prutte" om prisen, så kan i hvert fald ikke beklage sig over at man prutter :) Min anbefaling er kør hende, jeg gør det gerne igen og igen og igen... Lidt ligesom Barbie... Hende kan jeg også blive ved at tage, man får ikke indlevelse men det man kommer for til gode priser. Amina er det samme!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...