Tyrkeren82 153 Skrevet 2. Februar, 2020 Besøgte denne skønhed igår eftermiddag: https://annoncelight.dk/showad/269472 Jeg har besøgt hende mange gange før, og har også anmeldt hende før. aftalte tid et par timer før mødet. Døren til opgangen stod åben da jeg ankom, og hun blev lidt forskrækket da hun så mig, fordi jeg ikke brugte dørtelefonen. Men sikke et syn da hun åbnede døren, hun er bare for lækker. Vi ordnede det økonomiske, og hun spurgte om et bad, jeg takkede nej for det ordnede jeg derhjemme. Betalte for en time med kys megafransk og slug. Superfransk var med i prisen. ind i hyggerummet, vi begyndte at kysse helt vildt, og hendes mund smager fantastisk, hendes fisse også. først mig ovenpå, og bagefter hende ovenpå, det var mega dejligt. Jeg afsluttede i munden på hende. Hun slugte det, og kunne li det en mega lækker oplevelse med cherry pigen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 4. Februar, 2020 Har du tilfældigvis taget hende i det bagerste hul? Synes ofte dem der tilbyder anal har problemer så snart den er bare lidt større end gennemsnittet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 4. Februar, 2020 toffe skrev, for 6 timer siden: Har du tilfældigvis taget hende i det bagerste hul? Synes ofte dem der tilbyder anal har problemer så snart den er bare lidt større end gennemsnittet Det har jeg ikke har du planer om at tage hende i det bagerste hul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 4. Februar, 2020 Har overvejet det, tror dog hun smutter inden jeg har tid desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg