Hop til indhold
den lykkelige

Åh Megan, Megan, Megan Du er så sød og dejlig

Recommended Posts

Jeg har i 2020 kun besøgt søde og glade piger, som jeg har besøgt mange gange. Søde og glade piger, der gør mig så glad og lykkelig :P

En af disse piger er Megan, som jeg besøgte igen i går aftes.

Megan er så sød, smuk, slank og altid glad. Hun ser i mine øjne bedre ud i virkeligheden end på hendes billeder. Det skyldes måske, at hun ikke bruger Photoshop. Megan er bare indbegrebet af GFE oplevelse. Megans dybe kys er så fantastik og hun giver et blowjob, som jeg kan lide det. Megan er på hele vejen med dejlig øjenkontakt. Noget som jeg er vild med.

Efter at jeg var kommet første gang, lå vi og nussede hinanden og talte sammen. Og her viser Megan sig som den perfekte søde pige hun er. Hun tager selv initiativ til anden omgang. Og da det ikke lykkedes mig at komme anden gang, tog hun initiativ til en lækker gang massage. Sådan gør en sød og glad piger, som er glad for mit besøg. Sådan skal en GFE oplevelse være :P

Tak Megan, for at være den du er :P

 

 

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fantasifuld skrev, for 1 time siden:

Lyder rigtig godt. Hun har vist også fået gode anmeldelser tidligere. Overvejer kraftigt et besøg :). 

Hun skuffer aldrig så bare afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke fået besøgt en sød pige siden jeg besøgte Megan i starten af februar. Besøgte for mange søde og glade piger i december og januar måned :)

Nu er Megan heldigvis tilbage og jeg har lige fået løn, så jeg skal en tur til Christianshavn i weekenden.

Megan gør mig så lykkelig :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...