Hop til indhold
serveU

La Queen i Juelsminde, den sorte sexer

Recommended Posts

Så gik vejen forbi Juelsminde igen og kun fordi La Queen residerer der https://annoncelight.dk/showad/269591 Har de sidste par måneder shoppet lidt rundt efter dominaer i mit nærområde; det har i den grad ikke været en succes. Så nu var det tid at vende tilbage til det sikre.

Havde bestilt 1 time, som er La Queens "mindstetid" 

Hun lukked døren op i den meget frække røde bh m lynlås som hun også bærer på et af billederne i annoncen og de tilhørende trusser, wow hun så bare fræk ud. Vi gik ind ind i stuen hvor La Queen begyndte at klæde mig af. Hurtigt stod jeg helt nøgen og La Queen lagde blidt ud næsten kælent og gled derefter over i mere og mere vild behandling af mine nipples især (det ved hun er min favorit) Efter en rum tid blev jeg udspurgt om mit største ønske i forhold til sexen var. Som altid har jeg svært ved at begrænse mig og havde hele to ønsker, de blev begge imødekommet. På et tidspunkt gik alarmen på hendes telefon, der var gået godt 1 time, men La Queen var ligeglad og fortsatte med vores meget hyggelige gøremål.

Som altid var hun meget omhyggelig med at holde alting rent, så der blev brugt en del servietter og håndsprit føles rigtig godt og rigtigt

Dagens time tog så i dag 1½ time, 1½ time i himmerige hos den sorte sex-er i Juelsminde:wub::ph34r::wub: Godt man har den sikre havn at vende tilbage til

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...