Hop til indhold
Mathi134

Spontan - på annoncelight

Recommended Posts

Hejsa. Jeg har besøgt hende to gange. 

Begge gange gav hun en fræk oplevelse. 

Jeg har så skrevet nogle gange efterfølgende når hun havde annoncen på. Nogle gange svarer hun ikke og andre gange så svarer hun men når vi så skal aftale noget præcist stopper samtalen. Hun blir bare tavs. Nu kan jeg se på annoncerne hun vil aftale over snap og ha pengene forud. Eller sådan læser jeg det. Og så springer jeg over. Uanset om jeg har besøgt hende eller ej betaler jeg ikke en krone forud. 

Men prøv lykken og se hvad det kan blive til. Som sagt var sex delen fræk og hun er en flot pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Hun er så dejlig - har ikke hænder nok til at tælle antal besøg, men ja det kan være svært at få et møde i stand, men det er besværet værd x10 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om hun knalder uden kondom? Det synes jeg tit er en mulighed hos sugardaters.

Redigeret af Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Junior skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen der ved om hun knalder uden kondom? Det synes jeg tit er en mulighed hos sugardaters.

Det gjorde hun før i tiden. Anal var også på menuen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...