Hop til indhold
Crossfirevol2

Melissa 22, Aalborg - Top lækker pige

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt hende lørdag aften. Jeg skrev til hende anden gang for at høre om hun havde tid om 30 min, hvilket hun desværre ikke havde.. dog var jeg kørt og opsat på at mødes med hende så tog chancen og kørte til Aalborg i nærheden hvor hun holder til og vente, hvis hun fik tid..

kl blev 21 og jeg var ved at gøre klar til at køre hjem da hun skrev hun var.. jeg havde håbet på 1 time med hende men måtte nøjes med 30 da det var blevet sent.

jeg kom ind i opgangen og hun åbnede døren og der var hun så.. nøjjj en flot pige.. vi gik i rummet og fik afregnet økonomien, jeg kunne smide trøjen og hun gik ud med pengene og kom tilbage... derefter trækker hun sin kjole af og så kommer der en pisse lækker krop med ægte meget flotte bryster frem.. waooo tænkte jeg bare... hun er mere lækker rigtigt end på billederne.. vil ikke komme ind på detaljerne, men er du til GFE, go for it.. Hun ryger ikke og kysser rigtig dejligt, meget flot hun er virkelig berøringsvenlig.. hun er 22 og uden sillibabser, håber ikke hun får dem lavet større.. jeg tænker at besøge hende måske igen inden hun på lørdag drager til Fredericia for først at komme til dk igen til marts..

https://annoncelight.dk/showad/289763

Redigeret af Crossfirevol2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, den 2/2/2020 at 01:03:

jeg tænker at besøge hende måske igen inden hun på lørdag drager til Fredericia for først at komme til dk igen til marts..

Klar snak af en ægte nordjyde :-)  

Godt at se, at udbuddet i Aalborg går den rigtige vej, jeg synes godt nok der har været lidt sløjt de sidste par måneder (med oplagte undtagelser, så som Rosa).

Sjovt nok, jeg er også tilbage i Aalborg igen til marts, så må det være min tur !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...