Hop til indhold
bmanny

Sygdom og hvad så?

Recommended Posts

Hej,

jeg vil lige give "tvivlerne" ret, pas på med navngivning o.s.v. også ved private beskeder. For flere år siden, fik jeg pludselig en e-mail fra en person, der havde hørt at jeg havde en dødelig sygdom, og det første, der blev tænkt, ja hvad tror I?..det var SÅ ubehageligt, og det passede slet ikke. Men der gik et rygte, og på nettet kan den slags rygter næsten ikke bremses.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle af os har en del ting at se til...

Jeg fornemmer, at en del af jer ikke tror på, hvad jeg skriver. Det forstår jeg udmærket. Vi er alle så forskellige, tykke, tynde, direktører, familiefædre etc.

Jeg ved udmærket godt, at jeg har startet et emne op, som mange herinde tager personligt. Måske frygten for smitte...

Jeg føler bestemt ikke, at jeg overdriver med risikoen. Det er nemt at finde jeg ved ikke hvor mange hjemmesider på nettet, som enten skriver, at der er ingen risiko eller en stor risiko for smitte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...