Hop til indhold
thomas 123

hvorfor bliver en bruger banded fra en tråd for at advare om usikker sex ???

Recommended Posts

i en tråd om thaimassage Jylland 

blev en bruger banded fra en tråd for at skrive at man kunne få sex uden gummi...

 

så tillod jeg mig at spørge i tråden hvorfor at moderatoren havde valgt at udelukke den pågældende bruger fra at kommentere og give den oplysning

 

med det resultat at jeg også blev udelukket fra tråden ...

det giver jo ingen mening ...

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

a, du kan knalde hende uden gummi og udsætte dig selv for smitte med kønssygdomme. 

Go for it:biggrin:                      det kan måske skyldes hans sprogbrug og afsporing af efterlysningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 8 minutter siden:

a, du kan knalde hende uden gummi og udsætte dig selv for smitte med kønssygdomme. 

Go for it:biggrin:                      det kan måske skyldes hans sprogbrug og afsporing af efterlysningen

det er vel ikke at afsporer en anmeldelse , 

at give den oplysning ... fordi hvis han har været der 

det er jo lige netop det trådstarter efterlyser .... han skriver "er der nogen der kan fortælle lidt. ?"

 

sprogbrug. ???? 

hvad mener du. ? 

hvad er der galt i sproget ....  ?

man kan da ikke udelukke folk for at bruge et sprog med et lavt lixtal ?

 

og hvorfor skal jeg udelukkes  ? fordi jeg spørger til det  ? 

hold nu op .... det er da meget rimeligt at der kommer en begrundelse for sådan noget ... 

specielt når det kommer for at skrive en sætning som nok er til de fleste fordel 

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 11 timer siden:

a, du kan knalde hende uden gummi og udsætte dig selv for smitte med kønssygdomme. 

Go for it:biggrin:                      det kan måske skyldes hans sprogbrug og afsporing af efterlysningen

Kom nu! Det var ment som en joke. Det var bestemt ikke en opfordring, tværtimod. 

Pigen som der blev spurgt til annoncerer med sex uden kondom. Så er det vel ikke forkert at der er risiko for kønssygdomme. 

Men undskyld, kommunikation er en svær ting;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joke eller ej, så er det ikke det, som er problemet.

Svaret indeholder ingen information til trådstarter, men afsporer blot i retning af (endnu) en endeløs, overordnet diskussion om usikker/sikker sex, og en sådan skal oprettes i "generel debat" og ikke afspore anmeldelser/efterlysninger.

læs de retningslinier (3.5 og 3.8) for forum, som moderator henviser til i sit svar til jer i tråden.

 

At moderator så også låser tråden, synes jeg personligt er overkill, kontraproduktivt for forum, og synd for trådstarter, som jo kun får det svar på sit spørgsmål, at han ikke kan bruge dette forum til nogetsomhelst...

 

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg forstår godt at Thomas 123 undrer sig,

Pigen skriver med store bogstaver, hun giver sex uden kondom.

Hvem tør skrive en anmeldelse af pigen, når man måske bliver sat i karantæne af moderator. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op; er det virkelig så svært at forstå. Selvfølgelig risikerer man ikke karantæne for at anmelde pigen, men for at moralisere - joke eller ej - over sex uden kondom.

 

Trådstarter spørger: 

"Hej er der nogen der har været her,og kan fortælle lidt."

Trådstarter spørger ikke efter - og behøver ikke - oplysninger om, hvorvidt pigen tilbyder sex uden kondom - det står jo i annoncen!

Svaret:

"Ja, du kan knalde hende uden gummi og udsætte dig selv for smitte med kønssygdomme. 

Go for it:biggrin:"

Første halvdel af svaret er ligegyldig info, da det står i annoncen. Anden halvdel er en moraliserende afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 15 minutter siden:

Hold da op; er det virkelig så svært at forstå. Selvfølgelig risikerer man ikke karantæne for at anmelde pigen, men for at moralisere - joke eller ej - over sex uden kondom.

 

Trådstarter spørger: 

"Hej er der nogen der har været her,og kan fortælle lidt."

Trådstarter spørger ikke efter - og behøver ikke - oplysninger om, hvorvidt pigen tilbyder sex uden kondom - det står jo i annoncen!

Svaret:

"Ja, du kan knalde hende uden gummi og udsætte dig selv for smitte med kønssygdomme. 

Go for it:biggrin:"

Første halvdel af svaret er ligegyldig info, da det står i annoncen. Anden halvdel er en moraliserende afsporing.

hey ...

det er jo ikke en moralisering ... er du så tyndhudet at du ikke kan tage en joke ?

første del er jo en information .... og anden del er jo en opfordring til dig :) 

jeg forstod oprigtigt talt ikke hvorfor Rap blev banded ...

og forstår overhovedet ikke hvor jeg skal blive det for at stille et sprøgsmål til hvad grunden er ?

det er jo ikke at afsporer ... Brian kunne jo bare ha skrevet det ..

hvor mange tråde starter ikke med en anmeldelse eller en efterspørgsel på en kvinde ...og så skriver en om noget helt andet ...

det er jo der for nogle tråde har lange og mange beskeder ... og det er sgu da det der med til at gøre det spændende at læse med her ....

hvad er det næste at hvis en skriver en anmeldelse og du er ikke er enig med ham ... så kan du blive banded for at stille sprøgsmål ved til den anmeldelse 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 8 minutter siden:

hey ...

det er jo ikke en moralisering ... er du så tyndhudet at du ikke kan tage en joke ?

første del er jo en information .... og anden del er jo en opfordring til dig :) 

jeg forstod oprigtigt talt ikke hvorfor Rap blev banded ...

og forstår overhovedet ikke hvor jeg skal blive det for at stille et sprøgsmål til hvad grunden er ?

det er jo ikke at afsporer ... Brian kunne jo bare ha skrevet det ..

hvor mange tråde starter ikke med en anmeldelse eller en efterspørgsel på en kvinde ...og så skriver en om noget helt andet ...

det er jo der for nogle tråde har lange og mange beskeder ... og det er sgu da det der med til at gøre det spændende at læse med her ....

hvad er det næste at hvis en skriver en anmeldelse og du er ikke er enig med ham ... så kan du blive banded for at stille sprøgsmål ved til den anmeldelse 

 

Hvad med at du stoppede dit piveri?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Benjamin skrev, for 3 minutter siden:

Hvad med at du stoppede dit piveri?

Jeg glæder mig til, der kommer en anmeldelse af pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 14 minutter siden:

Hvad med at du stoppede dit piveri?

nu er det der jo både at afspore min tråd og et personligt angreb ...

så måske skulle du læse reglementet ... 

:) 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 15 minutter siden:

hey ...

det er jo ikke en moralisering ... er du så tyndhudet at du ikke kan tage en joke ?

første del er jo en information .... og anden del er jo en opfordring til dig :) 

jeg forstod oprigtigt talt ikke hvorfor Rap blev banded ...

og forstår overhovedet ikke hvor jeg skal blive det for at stille et sprøgsmål til hvad grunden er ?

det er jo ikke at afsporer ... Brian kunne jo bare ha skrevet det ..

hvor mange tråde starter ikke med en anmeldelse eller en efterspørgsel på en kvinde ...og så skriver en om noget helt andet ...

det er jo der for nogle tråde har lange og mange beskeder ... og det er sgu da det der med til at gøre det spændende at læse med her ....

hvad er det næste at hvis en skriver en anmeldelse og du er ikke er enig med ham ... så kan du blive banded for at stille sprøgsmål ved til den anmeldelse 

Ha, ha, nu var det jo altså ikke mig der smed jer ud af tråden...:)

Jeg kan kun opfordre til at læse retningslinjer for forum.

Jeg lover at gøre hvad jeg kan for at nå forbi Tutein & Koch i morgen, men lige nu er jeg løbet tør. Er der ikke en anden, der kan tage over :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 17 minutter siden:

Ha, ha, nu var det jo altså ikke mig der smed jer ud af tråden...:)

Jeg kan kun opfordre til at læse retningslinjer for forum.

Jeg lover at gøre hvad jeg kan for at nå forbi Tutein & Koch i morgen, men lige nu er jeg løbet tør. Er der ikke en anden, der kan tage over :D

det her er jo heller ikke en anmeldelse eller efterlysning ... så det er et helt andet sted du skal skrive din anmeldelse 

ellers afsporer du jo min tråd. ;) 

:) 555

tror også der større problemer i verden end at sprøge til, hvorfor en moderator giver et band til en forholdsvis ny bruger (ikke mig, men Rap)

mht retningslinjerne så bliver de jo næsten brudt dagligt ....

du kan jo se bare i denne tråd her som skriver Benjamin et personligt angreb på mig ... som jo egentlig skulle give ham en udelukkelse 

andre er blevet udelukket for mindre  :) 

glæder mig til at læse din anmeldelse imorgen  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomas 123 skrev, for 19 timer siden:

blev en bruger banded fra en tråd for at skrive at man kunne få sex uden gummi...

Han blev ikke bannet for at oplyse at man kunne få sex uden gummi. Han blev bannet for at lægge op til en debat for/imod sex uden gummi. Med over 900 indlæg her på boardet burde du efterhånden vide dette.

 

ps. prøv iøvrigt at google sandsynligheden for at få en kønssygdom hvis du har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom. Uden at afsløre alt for meget, kan jeg godt fortælle at den er LANGT laver end mange her på boardet ønsker du skal tro. Så ikke bare var hans indlæg et oplæg til en debat. Det var også faktuelt forkert. Men den debat høre hjemme i general debat.

 

Sidst men ikke mindst, så antyder han også i hans indlæg at pigen har en kønssygdom. Det er faktisk strafbart med mindre man kan bevise det.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...