Hop til indhold
Niksen

Modne kvinder der kan lide unge fyre

Recommended Posts

Hej. Kender i til en god hjemmeside eller app hvor man som ung fyr kan finde sig en moden kvinde? Jeg søgte lidt på Google men de fleste hjemmesider koster penge, så vil gerne høre hvad i har at anbefale inden jeg får betalt for noget der ikke virker :D 

 

Rigtig god weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Niksen skrev, for 36 minutter siden:

Hej. Kender i til en god hjemmeside eller app hvor man som ung fyr kan finde sig en moden kvinde? Jeg søgte lidt på Google men de fleste hjemmesider koster penge, så vil gerne høre hvad i har at anbefale inden jeg får betalt for noget der ikke virker :D 

 

Rigtig god weekend

 

Udenfor mit segment, men jeg var da nysgerrig nok til at se DR3:  https://www.dr.dk/drtv/episode/cougarjagt-_-ung-mand-soeger-moden-kvinde_151970

Der kan man se denne side brugt www.cougarcentral.dk/. Virker det??? No idea, men held og lykke med det. :)

Redigeret af Jan Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Få ting er gratis her i livet, men en måned på scor.dk koster vist kun omkring 150 kr. Og hvis 150 kr. er et problem, så bare glem projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring var at møde dem i nattelivet. Vær ung og charme dem. Tag i byen og gå efter stederne for det mere modne publikum og vent. Kl 3-5 er det gyldne tidsrum, her skal du satse, for at få gevinsten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...