Hop til indhold
23fyr9000

Melissa 22, Aalborg - Top lækker glædespige

Recommended Posts

Jeg så hendes annonce på Annoncelight sammen med links hertil til nogle anmeldelser, så jeg tænkte jeg ville give det et skud. 

https://annoncelight.dk/showad/289763

Hun er super nem at kommunikere med og vi fik relativt hurtigt aftalt 30 min + golden shower til 1100 kr. 

I Aalborg er det et ret åbent sted hun holder til, men uden for mange øjne. Jeg fandt meget hurtigt opgangen og hun lukkede døren op, kun iført en badekåbe. 

Det er meget tydeligt, at billederne passer 100%, og jeg vil næsten sige, at billederne ikke kan retfærdiggøre den virkelige vare. Super petit og lækker krop, med små berøringsvenlige bryster og en stram pariserrøv. Blød hud og et frækt ansigt. 

Hun taler godt engelsk og er nem at snakke med. 

Vi startede i en god gammeldags 69, hvor jeg fik lov at slikke både det ene og det andet, mens hun suttede. Dernæst en god ridetur, for til sidst at slutte den af i doggy. 

Hun fyrer lige en fræk sætning af hidst og her, og det virker virkelig som om, at hun rent faktisk har lyst.

Hun får topkarakter og er, af min erfaring, en af de sjældnere glædespiger man ser rundt omkring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
23fyr9000 skrev, 1 time siden:

Jeg så hendes annonce på Annoncelight sammen med links hertil til nogle anmeldelser, så jeg tænkte jeg ville give det et skud. 

https://annoncelight.dk/showad/289763

Hun er super nem at kommunikere med og vi fik relativt hurtigt aftalt 30 min + golden shower til 1100 kr. 

I Aalborg er det et ret åbent sted hun holder til, men uden for mange øjne. Jeg fandt meget hurtigt opgangen og hun lukkede døren op, kun iført en badekåbe. 

Det er meget tydeligt, at billederne passer 100%, og jeg vil næsten sige, at billederne ikke kan retfærdiggøre den virkelige vare. Super petit og lækker krop, med små berøringsvenlige bryster og en stram pariserrøv. Blød hud og et frækt ansigt. 

Hun taler godt engelsk og er nem at snakke med. 

Vi startede i en god gammeldags 69, hvor jeg fik lov at slikke både det ene og det andet, mens hun suttede. Dernæst en god ridetur, for til sidst at slutte den af i doggy. 

Hun fyrer lige en fræk sætning af hidst og her, og det virker virkelig som om, at hun rent faktisk har lyst.

Hun får topkarakter og er, af min erfaring, en af de sjældnere glædespiger man ser rundt omkring. 

Fedt, er spændt på at se om hun har mere energi tilbage når jeg besøger hende ^_^ mit første indtryk er også at hun svarer hurtigt og med god engelsk og forståelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...