Hop til indhold
Lille-mig

GANGBANG MED SKØNNE VERA

Recommended Posts

Det blev fradag der var lagt op til GB med Vera. Havde glædet mig hele ugen til dette angemant. Klokken blev 10:00. Mødet op på adressen lukket ind. De første var allerede ankommet der var stille og roligt vi fik et armbånd på som symbol på hvad for folk havde bestilt. (super fint måde et gør det på) der stod vi rundt om sengen og ventede på Vera. 

Vera kom ind i lokalet fin og uskyldig pige. Kroppen i top lige som man kan for vente af en flot 20 år pige. Starten var gået igen der blev suttet pik og megafransk ca efter små 15 min. Var det fissen tur. Der blev kørt på skift uden nogen problemer fra folk og fyldt op efter en lille time og lidt legetøj så tur til en omgang anal. Min fornemmelse var det var hvad folk ventede på. Helt fint for mig at hun lige skulle blive varm først. Der blev kneppet på fuld lyst igen. Ja så var mine 2 timer gået. Gik der fra god fornemmelse og havde fået hvad jeg betalte for. Det ene lille minus vare bare for mig at ikke rigtig kunne finde lysten den dag. Det var ikke Vera s skyld. 

Fra en skala 1 til 10 for angemanet må det få 8 som jeg ser som en meget flot karakter. Der kunne godt blive lavet nogen sandwich. Tak Vera for en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig helt forstået konceptet med armbånd som signalere hvad folk har betalt for, en vil bare suttes en anden vil kneppe i missen og analsex. Vil det så sige der står en fyr og hænger over jer for at holde øje med folk tager det som de har betalt for.

Personligt er jeg langt mere til et privat gb hvor pigen tager et beløb og så kan fyre selv bestemme hvad de vil have, så der ikke går direkte pengemaskine i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...