Hop til indhold
Krizzkrozz

Leder efter en ung blondine

Recommended Posts

Hejsa - da det er første gang jeg er ude i sådan noget her leder jeg efter eb ubg blondine (helst dansk) i Kbh området på mellem 18-24 år som kan håndtere jeg måske er lidt nervøs og samt ikke er sp "mekanisk" som jeg har læst nogle skulle være. Gerne GFE da jeg tænder ret meget på det!

Har i nogle gode forslag? Tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er mange som tænder på unge lyshårede piger, så held og lykke med din efterlysning. Måske du vil fortælle lidt om dine oplevelser, hvis du har held i sprøjten. Og har held med at sprøjte hende fuld af sperm :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 11 minutter siden:

Kan varmt anbefale Filippa - ung, smuk blondine. Dejlig GFE med tungekys. :)

Hun ser vidunderlig ud på de billeder, der er i annoncen.

Jeg tror, at det er lige den type som Krizzkrozz er på udkig efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 6 minutter siden:

Hun ser vidunderlig ud på de billeder, der er i annoncen.

Jeg tror, at det er lige den type som Krizzkrozz er på udkig efter.

Hun er også vidunderlig og ligeså lækker virkeligheden. Også derfor jeg anbefalede hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 3 minutter siden:

Hun er også vidunderlig og ligeså lækker virkeligheden. Også derfor jeg anbefalede hende. ;)

Og et yderligere plus, at hun i annoncen skriver, at hun er med på rollespil, smæk og verbal ydmygelse.

I den forbindelse er det så lidt ærgerligt at man ikke må komme i munden eller ansigtet på hende, men jeg er sikker på, at de andre ting opvejer dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

She is also wonderful and equally delicious reality. Also why I recommended her. ;)

I know there are many good reviews about her in the forum, but how beautiful is she? Could you compare her face to any other GP?

I'm trying to imagine how her face is, because for me is a big deal that a GP has a pretty face. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

It's not so easy to compare her face to others. I can just say, that her face is as beautiful as her body is. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...