Hop til indhold
sigerdetikke

Arabisk pige Arhus - Hold jer væk

Recommended Posts

I går fik jeg fornøjelsen af at besøge Samira. Her bestilte jeg 30 min inkl. alt til 2000 kr. 

Jeg kommer ind af døren til en nervøs spansk pige på omkring de 35 år.  Pengene bytter hænder med hendes pimp og jeg går ind til pige efter  et hurtigt bad. 

Pigen virker uinteresseret  og virker ikke tilstede. Der er ingen indlevelse fra hendes side og sexen er kedelig - der udover lugter hun af røg

Hun udgiver sig for at være arabisk uden at være det. 

Hun er bestemt ikke pengene værd. 

 

https://annoncelight.dk/showad/291227

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanasan8

Jeg kan ikke  forstå Hvorfor løgnede du? Det er min og jeg en arabiske og jeg røg ikke 

Redigeret af sanasan8

Del dette indlæg


Link til indlæg
sigerdetikke skrev, for 1 time siden:

I går fik jeg fornøjelsen af at besøge Samira. Her bestilte jeg 30 min inkl. alt til 2000 kr.

Gav du virkelig det? Det er ungefær det dobbelte af normalprisen hos en dansk glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brugernavnet på AL var "Verapigen" som også er omtalt her, og annoncen jeg linkede til, var netop det omtalte GB :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige
Julius skrev, for 2 timer siden:

The AL username was "Verapigen" also mentioned here, and the ad I linked to was just the GB mentioned :)

 

 

Kære Julius.  Mente du at skrive om mig i denne tråd?  Dette har intet at gøre med mig, og min annonce er kun blevet slettet, fordi begivenheden allerede er sket ;)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
sigerdetikke skrev, for 14 timer siden:

I går fik jeg fornøjelsen af at besøge Samira. Her bestilte jeg 30 min inkl. alt til 2000 kr. 

Jeg kommer ind af døren til en nervøs spansk pige på omkring de 35 år.  Pengene bytter hænder med hendes pimp og jeg går ind til pige efter  et hurtigt bad. 

Pigen virker uinteresseret  og virker ikke tilstede. Der er ingen indlevelse fra hendes side og sexen er kedelig - der udover lugter hun af røg

Hun udgiver sig for at være arabisk uden at være det. 

Hun er bestemt ikke pengene værd. 

 

https://annoncelight.dk/showad/291227

2000 for 30 min ??? Til en der ikke virker oplagt og en pimp at betale til. Du er selv ude om det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...