Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige stødt på denne dame på shemalewiki, det ser spændende ud?

Har nogen gjort erfaringer med hende?

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi her til aften, drevet af lysten til at prøve noget halvperverst, som det at være sammen med en LB er for mig. Hun er frisk på den, og yder god service. Jeg bad om at også fransk skulle være med gummi, og det var helt ok med hende. hendes pik blev ret hurtig stiv, og det imponerede mig egentlig. Og så fik jeg da også lige prøvet at smage på de der røde jordbær kondomer. Så har man prøvet det. Det siger mig (heldigvis) ikke noget at sutte pik. Hun tager den tilgengæld helt til roden, og det siger mig en hel del. Fedt at se på at ens pike på 20 cm forsvinder helt ned i gabet på hende. Imponerende. Lang tunge også, der slikker røv og kugler då det er synger. Absolut godkendt. Jeg fik prøvet min fantasi af med at blive bollet forfra og bagfra, og det var ok. Bedst forfra, så jeg kunne lege med hende store og ret pæne bryster imens. Tog også hende både forfra og bagfra, og det ville hun gerne have var hårdt. Fint med mig. Afslutningen var med mig riddende på hendes stenhårde pik, mens jeg kørte pikke af imellem brysterne. Det spillede!! Glemte hvis at sige, at der var masser af tungekys involveret også. præcis 30 minutters leg for 1000 kr. God oplevelse, og supergod indlevelse fra hende. Diskret sted, og pæne badefaciliteter. Jeg tror det var ret godt i forhold til hvad man kan komme ud for i LB branchen, og nu har jeg prøvet det hele. Så tror jeg at jeg kan komme videre til næste fantasi... :-)

Billederne er helt ægte og retvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt sikkert værd at besøge.

 

Fik en gevaldig lækker tur af hende forleden, ikke sparet på noget.

Hun er rejst videre, desværre. 

Håber at se hende igen en anden god gang.

Lækker lækker TS

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...