Hop til indhold
pokerface2000

Sara-Kolding

Recommended Posts

kender nogen denne annoncelight.dk/showad/265783

 

nogen der kan fortælle om det er hendes billeder / behandling og værdi for pengene!!
 

Er det hende som har en `aggressiv bagmand´?..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist ikke hende på billederne, men kropstype passer. Hun er rigtig sød, og tungekysser meget. Jeg skal besøge hende igen næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 3 timer siden:

Det er vist ikke hende på billederne, men kropstype passer. Hun er rigtig sød, og tungekysser meget. Jeg skal besøge hende igen næste uge. 

Tungekysser?

Tror du tager fejl. Hun skriver jo netop i sine annoncer, at hun ikke kysser. 
 

Hun tilbød også engang tilbage i tiden, analsex, det er vist heller ikke en mulighed mere. 
 

Lige netop de manglende kys og specielt tungekyssende, er en afgørende grund til, at jeg aldrig har givet hende en chance, selvom ved gud jeg hellere vil bruge mine penge på en dansk pige der masserer, end en thaipige. Også selvom Sara ikke er en jeg normalt ville frekventere. Men også jeg, nyder gerne en dejlig omgang kropsmassage med en lækker afslutning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går, og fik masser af tungekys. Og hun er fra Polen. 

Nu har jeg ikke set om der er to der bruger samme billeder, men måske vi ikke taler om den samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83
Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden:

Tungekysser?

Tror du tager fejl. Hun skriver jo netop i sine annoncer, at hun ikke kysser. 
 

Hun tilbød også engang tilbage i tiden, analsex, det er vist heller ikke en mulighed mere. 
 

Lige netop de manglende kys og specielt tungekyssende, er en afgørende grund til, at jeg aldrig har givet hende en chance, selvom ved gud jeg hellere vil bruge mine penge på en dansk pige der masserer, end en thaipige. Også selvom Sara ikke er en jeg normalt ville frekventere. Men også jeg, nyder gerne en dejlig omgang kropsmassage med en lækker afslutning. 

Hej, tror du blander hende sammen med massage Sara, som er en anden kvinde og helt anden type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne83 skrev, for 29 minutter siden:

Hej, tror du blander hende sammen med massage Sara, som er en anden kvinde og helt anden type.

Sorry - Kan jeg godt se jeg gør

Beklager fejlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...