Hop til indhold
sn57

Sikker Sex

Recommended Posts

Dette er ikke endnu et indlæg i debatten om gummi eller ej, men et spørgsmål for at undgå misforståelser. 

Når en GP eller en klinik skriver

”Kun sikker Sex” betyder det at alt inkl BJ er med gummi eller er det under forstået at kun samleje og analsex er med gummi?

Håber at i sær GPer og klinikker vil bidrage tilbagklaring

god weekend til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommet an på klinikken. 

Nogle steder betyder det alt udover svensk med gummi og nogle steder er det Anal og verginal samleje. 

Ring til det pågældende sted du finder spændende og forhør dig. 

Kan informere om at hos eventyrpigerne, romantica, sexyclub og Vordingborgpigerne er det ikke tilladt at sutte pik uden kondom.

God weekend til dig også :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Det kommet an på klinikken. 

Nogle steder betyder det alt udover svensk med gummi og nogle steder er det Anal og verginal samleje. 

Ring til det pågældende sted du finder spændende og forhør dig. 

Kan informere om at hos eventyrpigerne, romantica, sexyclub og Vordingborgpigerne er det ikke tilladt at sutte pik uden kondom.

God weekend til dig også :D

Tror det er lige sådan hos Mon Cherie, Seduction Girls, Pussy Galores og Cassiopeia Stars mht. kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 2 minutter siden:

Tror det er lige sådan hos Mon Cherie, Seduction Girls, Pussy Galores og Cassiopeia Stars mht. kondom.

Ja okay. Det ved jeg ikke, og derfor skrev jeg kun hvad jeg vidste med sikkerhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sikker  sex  hos  mig  betyder  ingen  sex.. et kondom  kan  briste.. kvinden  kan  lave  et tandmærke  i kondomet  så  der  er  risiko  for  smitte hvis  der  er  smitsom  sygdom.

Jeg  dyrker  sex (samleje) med kondom,  og  sutter en  ren  rask  pik  uden  kondom. 

Jeg  fravælger  faktisk  de  mænd  som  ønsker  at  have  kondom  på  ved  oral  - får  opkastfornemnelser af  kondomet. 

Gør  kun  det  jeg  kan  lide - også  selvom  jeg  bliver  betalt.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Sikker  sex  hos  mig  betyder  ingen  sex.. et kondom  kan  briste.. kvinden  kan  lave  et tandmærke  i kondomet  så  der  er  risiko  for  smitte hvis  der  er  smitsom  sygdom.

Jeg  dyrker  sex (samleje) med kondom,  og  sutter en  ren  rask  pik  uden  kondom. 

Jeg  fravælger  faktisk  de  mænd  som  ønsker  at  have  kondom  på  ved  oral  - får  opkastfornemnelser af  kondomet. 

Gør  kun  det  jeg  kan  lide - også  selvom  jeg  bliver  betalt.  

 

 det under mig at rigtig mange gp'er åbner et kondom så bruger de tænderne, så er risikoen blevet meget høj, for at der er hul i gummiet, jeg kan ikke huske om jeg har set en åbne en ordentlig, som anvisningerne anbefaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 1 minut siden:

 det under mig at rigtig mange gp'er åbner et kondom så bruger de tænderne, så er risikoen blevet meget høj, for at der er hul i gummiet, jeg kan ikke huske om jeg har set en åbne en ordentlig, som anvisningerne anbefaler.

Det  er  vel  fordi  at mange  mænd  finder  det  frækt??

Jeg  har  det  bedst  med  at  manden  selv  pakker  kondom  ud  og  sætter  det  på.  Jeg  er  tit  for  fummelfingret  og  det  går  endnu  mere  galt  når  jeg  er  liderlig.  Så fejler mine  finmotoriske  evner  helt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 7 timer siden:

Dette er ikke endnu et indlæg i debatten om gummi eller ej, men et spørgsmål for at undgå misforståelser. 

Når en GP eller en klinik skriver

”Kun sikker Sex” betyder det at alt inkl BJ er med gummi eller er det under forstået at kun samleje og analsex er med gummi?

Håber at i sær GPer og klinikker vil bidrage tilbagklaring

god weekend til jer alle

Min erfarenhet från 30 år som sexköpare att det aldrig går att säkert veta vad "kun sikker sex" i praktiken betyder. Det kan betyda allt, inklusive BJ, sker med gummi och GP:er håller på detta till 200%. Det kan också betyda att samlag, utan undantag, sker med gummi. MEN det kan också bara vara en "fasad" för att undgå kritik eller för att kunna välja och "i stundens hetta" eller med stamkunder så knullar hon mycket gärna utan gummi.

Vi är verksamma i en bransch där inget är riktigt säkert: Vi har GP:er som i annonsen lovar BJ utan gummi men som ändå sätter gummit på och vi har GP:er som skriver "kun sikker sex" och i inlägg på fora såsom Eroguide (och motsvarande) hårt kritiserar dem som knullar utan gummi men som sedan själva bakom stängda (lukkede) dörrar utan betänkligheter struntar i gummit. Jag har erfarenheter av båda fallen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 46 minutter siden:

@BlackStockings Hvad i denne sætning lægger op til en sørgelig smiley? 

Mon ikke han godt vil have fransk uden, bare en tanke, jeg ved godt at du ikke tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke han godt vil have fransk uden, bare en tanke, jeg ved godt at du ikke tilbyder det.

Måske, men nu var det jo ikke et tilbud, blot et svar til TS. Der er masser af piger der tilbyder uden, så er det da bare at holde sig til dem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Måske, men nu var det jo ikke et tilbud, blot et svar til TS. Der er masser af piger der tilbyder uden, så er det da bare at holde sig til dem ;) 

Du har helt ret, folk er sjove her inde.

God weekend til dig Liv.

Så må jeg sende dig en glad smiley :razz:

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Zaq skrev, den 31/1/2020 at 19:20:

Mon ikke han godt vil have fransk uden, bare en tanke, jeg ved godt at du ikke tilbyder det.

Sådan en som Liv tænder mig overhovedet ikke, så nej ønsker bestemt ikke noget af hende.

Jeg er til de mere unge og knap så kedelige ...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Hvor du da kan, din lille charmetrold. 

Hva nu, må man ikke sige det man mener ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 1 time siden:

Hva nu, må man ikke sige det man mener ?

I Danmark har vi lov til at udtale os, ikke pligt. 

Du er uforskammet og nedværdigende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 7 timer siden:

Sådan en som Liv tænder mig overhovedet ikke, så nej ønsker bestemt ikke noget af hende.

Jeg er til de mere unge og knap så kedelige ...  

Sjovt som vi kan se så forskelligt på det. Jeg synes Liv er et ualmindelig sympatisk indslag på Eroguide. Og aldrig perfid som du jævnligt er. Derfor tænder jeg på Liv. Desværre ligger hendes arbejdsområde uden for min realistiske transportradius.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...