Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også haft lidt mundvand over annoncen og kan blot konstatere, at nogle af billederne er taget i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fick jag äntligen besökt Eloah:)

Wow wow wow vilken söt tjej:wub:. Det började i och för sig inte så bra när jag kom till hennes lägenhet. Kodlåset fungerade inte, så det slutade med att hennes kompis fick komma ner och öppna.

Väl inne i lägenheten träffade jag en underbart vacker kvinna med det vackraste leendet, sensuellaste ögon och en kyssklar mun. Hon kan verka generad till en början men inte alls rädd för beröring. Det hela utvecklade sig till en toppenupplevelse men härlig GFE, vilket jag eftersökte. Mellan akterna låg vi och kelade och pratade om ditt o datt och hennes pågående studier. Det verkade som om hon njöt av mitt sällskap:)

Enda minuset var att hennes engelska kunde varit bättre, men en klar önskan om att få träffa henne igen

Jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka, för då står jag först i kön<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
pparker wrote, 3 hours ago:

So I finally got to visit Eloah:)

Wow wow wow what a cute girl : wub:. It didn't start out so well when I got to her apartment. The code lock did not work, so it ended up having her friend come down and open.

Once inside the apartment, I met a wonderfully beautiful woman with the most beautiful smile, sensual eyes and a kissy mouth. She may seem embarrassed at first but not at all afraid of touch. It all turned into a great experience but wonderful GFE, which I was looking for. Between the files we lay and cuddled and talked about your oath and her ongoing studies. She seemed to be enjoying my company:)

The only downside was that her English could have been better, but a clear desire to meet her again

I really hope she comes back, because then I am in the queue first<3

I'm guessing it's her on her pics, right?

Does she kiss passionately with tongue?

How much did you pay and for how long?

Redigeret af DeLarge

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeLarge skrev, 1 time siden:

I'm guessing it's her on her pics, right?  Yes :)

Does she kiss passionately with tongue? I guess it depends, but Personally for me, it was good enough. More like teasing in a good way :wub:

How much did you pay and for how long? 1500 dkr for 1 hour 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pparker skrev, for 4 timer siden:

 

Jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka, för då står jag först i kön<3

Hun er vel ikke taget afsted allerede, hun har lige opdateret annoncen idag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...