Hop til indhold
1001nat

Bynavn

Recommended Posts

Vil i ikke godt være søde at skrive bynavnet i jeres overskrifter, så man ikke skal bruge unødvendig tid på at finde de geografisk interessante emner.
Ha' en dejlig weekend alle sammen
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, for 30 minutter siden:

Vil i ikke godt være søde at skrive bynavnet i jeres overskrifter, så man ikke skal bruge unødvendig tid på at finde de geografisk interessante emner.
Ha' en dejlig weekend alle sammen
1001nat

Kan kun give dig så meget ret, men desværre er det som at banke i en pude, da rigtigt mange synes det er en ubetydelig ting ;-(   Har forsøgt at skrive det samme i årevis, men ender altid op i sure kommentarer fra de samme folk hver gang. ( tror de elsker at åbne samtlige indlæg herinde ;-)  )

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske man kunne få amin, til at slette alle opslag der ikke indeholder by navn, hvis vi anmelder dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Jeg er noget ked af, at dette indlæg er flyttet til generel debat, da det næppe bliver set af så mange her, - og det er ikke under den generelle debat, de manglende bynavne savnes!!

men - youngatheart - Kunne ikke være sagt bedre ;-)
Jeg synes bare jeg har meget andet at bruge tiden på, end åbne adskillige indlæg uden spor interesse.
Desværre bruger jeg af den grund mindre og mindre tid herinde
De bedste hilsner
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
1001nat skrev, 1 time siden:

Vil i ikke godt være søde at skrive bynavnet i jeres overskrifter, så man ikke skal bruge unødvendig tid på at finde de geografisk interessante emner.
Ha' en dejlig weekend alle sammen
1001nat

Bedste post januar. Tak til knallert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 6 timer siden:

måske man kunne få amin, til at slette alle opslag der ikke indeholder by navn, hvis vi anmelder dem 

Det klarer pigerne nemt. Her er den første jeg fandt:

Gentofe 2820, Hellerup 2900, Emdrup 2400, Buddinge 2860, Lyngby 2800, Gladsaxe 2860, Søborg 2860, Nv, Kongens, Østerbro, Nørreport, Frederiksberg, vesterbro, valby, vanløse, Rødovre, Søborg, Kastrup, Nørrebro, Hvidøvre, Amager, Røskilde, Frederikssund, Hallerup

:wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 54 minutter siden:

Det klarer pigerne nemt. Her er den første jeg fandt:

Gentofe 2820, Hellerup 2900, Emdrup 2400, Buddinge 2860, Lyngby 2800, Gladsaxe 2860, Søborg 2860, Nv, Kongens, Østerbro, Nørreport, Frederiksberg, vesterbro, valby, vanløse, Rødovre, Søborg, Kastrup, Nørrebro, Hvidøvre, Amager, Røskilde, Frederikssund, Hallerup

:wacko:

 

ja de skulle også udelukkes 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender I jo alle begrebet "clickbait", så mon ikke det er her, vi skal søge grunden til, at det får lov til at fortsætte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, den 31.1.2020 at 10:55:
  • Jeg er noget ked af, at dette indlæg er flyttet til generel debat, da det næppe bliver set af så mange her, - og det er ikke under den generelle debat, de manglende bynavne savnes!!

men - youngatheart - Kunne ikke være sagt bedre ;-)
Jeg synes bare jeg har meget andet at bruge tiden på, end åbne adskillige indlæg uden spor interesse.
Desværre bruger jeg af den grund mindre og mindre tid herinde
De bedste hilsner
1001nat

Præcis samme holdning har jeg. Admin gør desværre ikke så meget ud af det,og det eneste jeg har fået ud af at skrive det du gør, er ind til nu er bare en masse ballade herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...