Hop til indhold
DarkSkaners

Zille$ & Sacha$blondie - putting the blow in mindblowing ;)

Recommended Posts

Full disclosure: Jeg er ekstremt ny i "miljøet" og regner ikke med at blive i det særligt længe, da jeg mest gør det for at udleve nogle fantasier og rykke grænser mens jeg stadig har mulighed for det, men man skal aldrig sige aldrig :)

MED DET SAGT..!

Jeg ved at anmeldelser, især af den rosende slags, bliver taget med at ordentligt gran salt, når de kommer fra medlemmere med så få "nøkker i bæltet" som mig, men det skal ikke afholde mig fra at anmelde Zille$ og Sacha$Blondie (de holder vist primært til på Annoncelight, men deres ads er kun på i kort tid, så man har måske mere held ved bare at søge på deres navn).

Jeg besluttede for et par dage siden, at det var tid til at udleve min fantasi om to piger der slubrer stangen, og som var den en facebook reklame af et produkt man kun har tænkt på poppede Zilles annonce op med netop dobbeltblow (megafransk) for en tudse. Vi fik udvekslet lidt beskeder, som hun i øvrigt er rigtigt hurtigt til at besvare, jeg modtog nogle billeder af hendes tats (mega turn-on for mig) og en tid og et mødested blev aftalt.

På mødestedet møder jeg Sacha, og vi følges til destinationen og hyggesnakker imens. Sascha er smuk, sød, varm og har en god humor, hvilket var et kæmpe plus for mig, da jeg klart foretrækker nogen man kan klikke og lave sjov med, end når det bliver ren business og klatten bare skal afleveres inden man tager videre. Vi træder ind i bygningen og, kort tid efter, rummet hvor Zille venter i sengen iført frækt undertøj og et kækt smil med alle tats synlig, oof <3

Kemien/stemning blandt de to piger er helt fantastisk og rigtigt nem at koble sig på og der udveksles både grin, kommentarer og kontanter. Jeg får smidt bukserne og sat mig over i sengen til Zille, hvor jeg hilses med et intenst tungekys. Sascha har i mellemtiden smidt toppen, og taget min hånd og knuget den ind mod sit ene bryst inden hun også får hilst rigtigt på med tungekys, mens hun nulrer lillemanden uden på underbukserne. De bliver dog hastigt trukket af mig, og Sacha begynder slikke skaftet mens Zille koncentrere sig om hovedet.

Jeg kan ikke beskrive så meget mere af det, andet en det var et virvar af intens stimulation, både fysisk og visuelt. Når deres læber mødtes ville de snave hinanden med sjoveren i begge deres munde, hvilket var både super frækt og ekstremt lækkert. Det absolut frækkeste var dog, at Zille gerne tager den helt til roden, og Sacha gav hende gerne en hjælpende hånd ved at tage fat om Zilles hoved for at den kunne komme dybere ned i halsen. Ho Lee Shit det var lækkert, og det har toppet listen over det frækkeste blow jeg nogensinde har modtaget og sat en ny standard for mig. Jeg endte med at komme Zille dybt ned i halsen, hvilket hun modtog/slugte uden jammer, og endda med en kæk kommentar bagefter.

Det summede i hele kroppen efterfølgende og benene var kogt spaghetti, så endte med at ligge lidt med pigerne i sengen og bare nusse og snakke, hvor jeg sødt fik at vide at "det ikke engang var en særlig vild omgang". Skal det prøves endnu engang så? Damn f*cking straight det skal - bliver jo nødt til at prøve de giver den hele armen (eller munden?) :D

TL;DR

To frække piger med en fantastisk kemi fik sat en ny guldstandard for bedste blow jeg har nogensinde har modtaget efter en session med intense tungekys og assisteret deep-throat, der ender med den ene sluger hele ladningen.

Jeg skal lige huske at sige at de vidst også yder service i bil, hvis man er til den slags, og at de både har rough sex men også GFE muligheder, og jeg er ret så sikker på begge piger er fantastiske til både det ene og det andet. Jeg anbefaler dem i hvert fald på det kraftigste ;)

Redigeret af DarkSkaners

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i de giver den god gas begge to. Jeg har dog ikke fået dobbelt blow men haft den begge hver for sig. 

God kemi er sg vigtig. Det var rigtig gode oplevelser jeg havde med dem begge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...