Hop til indhold
Guest Husslaven

Frk Joyce og Lady Lola

Recommended Posts

Guest Husslaven

Jeg var en tur i Holstebro for at besøge Frk Joyce og Lady Lola. To unge kvinder der passer på egen beskrivelse og som mest er kendt for en hårdt slående behandling.

Jeg havde på forhånd skrevet en fantasi dels til inspiration til legen og dels for at gøre klart at smerte ikke er mit store turn on.  Jeg skal lige love for at der blev hentet inspiration, fantasien blev ikke kopieret men ånden i fantasien blev ramt spot on. 

Uden unødvendig snak blev magten taget fra mig.  Jeg havde ingen anelse om at kvinderne var så lækre og jeg havde fornøjelsen af begge de to skønheders kommando og berøring. Selvom Frk Joyce havde den kærlige og omsorgs fulde rolle, så stod det klart at det var mig der var slaven og jeg blev ikke skånet, hverken for opgaver eller kærtegn, Samt deres meget smukke fødder.

For mig er det den bedste debut oplevelse nogensinde, hos en proff domina. 

https://annoncelight.dk/showad/290250

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Husslave

Hvordan får det med at være på  besøg i Hobro  hos de 2 kvinder ude i  skoven  på Americavej   har du  noget nyt frækt at fortælle er de der  endnu  har  været der 1 gang 

skriv tilbage  

venlig  hilsen den  grå   modne   mand fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...