Hop til indhold
Notmee

Dao i Salling løgstør

Recommended Posts

Notmee skrev, den 30/1/2020 at 18:04:

Er der nogen som kender hende?

https://annoncelight.dk/showad/287487

Da jeg pt. Er udstationeret i Nordjylland for et par lange uger og der er god tid og lyst til at prøve noget nyt ja så faldt mit valg på Dao.

Det er pigen på billederne som man møder, hun er et lille nips med en flot slank krop. Jeg valgte en times Fuld pakke til 1200.- hun starter ud med en god og grundig massage med kun lidt olie og lidt pirring i den 1. Halve time det går så over i en body to body som er helt ok først på ryggen og så på forsiden. Hun er berørings venlig og har gode faste bryster, svært for mig at vurdere om de var hjulpet på vej. Vi ender i en dejlig 69er hvor hun sutter godt og jeg slikker hendes glatte fisse. Vi har sex i flere stillinger og  jeg vælger at komme imens jeg tager hende bagfra da jeg syntes hun har en flot numse og talje. Får et hurtigt bad og en vand. Tiden bliver overholdt og besøget er godkendt så hende kunne jeg godt finde på at besøge en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notmee skrev, den 1.2.2020 at 14:25:

Det lyder fornuftigt. Var bange for billeder var 10 år gamle. 

Må af sted i aften

Kom du afsted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan tjekke mit indlæg vedrørende DAW i Vejle.

det er samme pige, og hun er dælme lækker..

Redigeret af Mr Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...