Hop til indhold

Recommended Posts

Hej svaret er ja de gange jeg har besøgt hende var der fuld valuta for pengene hun er både sød og ved hvad hun skal bruge den til. Men det skal være rita.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har erfaringer med Apple jeg syntes hun har en flot krop 

Er der nogen af pigerne man kan få med i bad og pussy slide massage med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke med pussy slide, men Apple er rigtig sød og yder god service. Billederne stemmer med virkeligheden. Eneste minus der er de lavede bryster, men det er bare min personlige præference for det naturlige. Ellers er hun skøn, lækker stram fisse, og hun hopper gerne med i bad bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovsen2 skrev, den 20/4/2020 at 17:38:

erfaringer med Apple

Har prøvet en halv time med Apple. Objektivt set er hun rigtig flot. Brysterne er rigtig nok lavet. Enig i at hun har en stram en. Smuk og sexet dame. Dejlig pink missekat.

Min subjektive opfattelse er at brysterne nok lige skulle have været et eller to numre mindre. Hun kyssede ikke, hvilket virkelig trækker ned hos mig. Udover det har hun en god attitude. Men hun er efter min smag lidt for prof...

Ved ikke om det var fordi jeg ikke var helt i stødet selv. Men jeg synes det var en kedelig omgang. Så vil jeg langt hellere en tur med Nina, som jeg anmeldte under nedlukningen.

Så også Sunny på stedet. Hun er ligeså flot og sexet.

God weekend ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...