Hop til indhold
DennisMC

Trans Ivete

Recommended Posts

Valgte i dag at besøge Ivete i Herning. Det er mit første besøg hos en trans, men fantasien skulle udleves.

På billederne ligner hun en med en rigtig lækker krop - ansigtet kunne dog være mere feminin.

Selv stedet er i centrum som der også står i hendes annoncer - det kan ikke undgås at blive opdaget af folk på gaden når man går ind (men man ville nok ikke tænke at det er et bordel)

Selve oplevelsen:

Hun har en sindsyg lækker krop - med et par rigtig flotte bryster og hun er ret trænet - så kroppen får mere eller mindre top karakter. Når man ser på hendes ansigt synes jeg det er ret tydeligt at hun er trans. Men alt dette opvejer hendes krop.

Hun virkede ret tændt - men jeg kom desværre ret hurtig, så selve oplevelsen kunne være bedre (men var 100 % min skyld).

Hun kan ikke særlig meget engelsk, så mens jeg var der blev der mere eller mindre ikke udvekslet særlig mange ord - men hun styrede det hele og det var egentlig ret frækt.

http://massage.side6.dk/transivete

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...