Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 Rent hypotetisk, nu er det ikke sket for mig, men det kunne jo ske, man er sammen med en gp'er og slikker til den store guldmedalje, hun nyder det, og får nogle orgasmer, man smutter op og kysser, det bliver lidt vildt, lille manden finder vej op i hende, hjernen er stået af PGA liderlighed, i det at man er lige ved at komme trækker man sig ud, hvad gør man så nu, smutter man til hospitalet og bliver testet. Eller lader som ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 29. Januar, 2020 (edited) Tager en tur forbi Bispebjerg Og får taget den store pakke, dog er der en hvis karenstid, typisk 3-4 uger, altså fra man har haft ubeskyttet samleje til man skal testes, Vel mest fair for alle, og skulle uheldet være ude,,,, så er der professionelle folk til at guide en oma. Better safe than sorry Redigeret 29. Januar, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 29. Januar, 2020 Man tænker på sine loge brødre og blir testet .... der er som der blir sagt en Karens på en måned ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 1 time siden: Rent hypotetisk, nu er det ikke sket for mig, men det kunne jo ske, man er sammen med en gp'er og slikker til den store guldmedalje, hun nyder det, og får nogle orgasmer, man smutter op og kysser, det bliver lidt vildt, lille manden finder vej op i hende, hjernen er stået af PGA liderlighed, i det at man er lige ved at komme trækker man sig ud, hvad gør man så nu, smutter man til hospitalet og bliver testet. Eller lader som ingenting. Man bruger sin sunde fornuft og lader værre hvis ikke pigen tilbyder det. Den smutter ikke BARE ind. Sker det her slutter festen prompte . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 29. Januar, 2020 Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden: Man bruger sin sunde fornuft og lader værre hvis ikke pigen tilbyder det. Den smutter ikke BARE ind. Sker det her slutter festen prompte . Helt enig, @Frodige Ida. Uanset hvor liderlig man er bruger man stadig den indvendige side af hovedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BennyBom 186 Skrevet 29. Januar, 2020 niels6663 skrev, for 29 minutter siden: Helt enig, @Frodige Ida. Uanset hvor liderlig man er bruger man stadig den indvendige side af hovedet. Man stikker ALDRIG pikken ind nogen steder, uden at være inviteret. Og man stikker ALDRIG pikken ind uden gummi, uden at være specifikt inviteret hertil. Når det er sagt, så har jeg selv været i en situation, hvor pigen hev gummiet af og trak mig indenfor uden gummi. Det ville jeg normalt aldrig have gjort, men i dette tilfælde var jeg temmelig beruset af liderlighed og jeg fik ikke tænkt mig om. Jeg gennemførte samlejet uden kondom og først bagefter slog det mig, hvilken tåbe jeg havde været. Afsted og blive testet med det samme og igen efter 4 uger - og heldigvis uden "gevinst". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 niels6663 skrev, for 22 minutter siden: Helt enig, @Frodige Ida. Uanset hvor liderlig man er bruger man stadig den indvendige side af hovedet. Så er jeg bange for at du aldrig har været der ude, der hvor alt fornuft bare forsvinder. Men det kan jo også være at pigen bare vil have dig ind. Det er noget at jeg heldigvis sjældent oplever, men det kan ske. Det er jo endorfiner der overtager ens krop, glem ikke at det er et glædes stof som din hjerne selv udskiller. Dette skal ikke ses som om jeg opfordrer til ubeskyttet sex, overhovedet ikke. Enig om at der skal gummi på dyret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 54 minutter siden: Så er jeg bange for at du aldrig har været der ude, der hvor alt fornuft bare forsvinder. Men det kan jo også være at pigen bare vil have dig ind. Det er noget at jeg heldigvis sjældent oplever, men det kan ske. Det er jo endorfiner der overtager ens krop, glem ikke at det er et glædes stof som din hjerne selv udskiller. Dette skal ikke ses som om jeg opfordrer til ubeskyttet sex, overhovedet ikke. Enig om at der skal gummi på dyret. Jeg må give dig ret i, at jeg aldrig har været helt derude. Det har nok også meget at gøre med, at jeg ikke bryder mig om at miste kontrollen over mig selv. Jeg vil ikke så gerne komme hjem med diverse sygdomme, eller risikere en fadderskabssag. Men måske giver sex mig heller ikke så meget, at det virkelig betyder det store for mig. Jeg levede i cølibat i næsten 23 år før jeg i 2018 gik ind i dette univers. Det er snart tre måneder siden jeg sidst besøgte en GP, og skulle jeg komme til at leve resten af livet uden sex, vil det ikke betyde det store afsavn for mig. Dermed ikke sagt, at jeg ikke vil lade nysgerrigheden sejre igen . I øvrigt har jeg kun besøgt glædespiger på de velrenommerede danske steder, eller som privat/diskret, og ingen af dem ville nogensinde tillade ubeskyttet sex. Jeg er ret sikker på man ville ryge ud på røv og albuer, hvis man forsøgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 (edited) niels6663 skrev, for 10 minutter siden: Jeg må give dig ret i, at jeg aldrig har været helt derude. Det har nok også meget at gøre med, at jeg ikke bryder mig om at miste kontrollen over mig selv. Jeg vil ikke så gerne komme hjem med diverse sygdomme, eller risikere en fadderskabssag. Men måske giver sex mig heller ikke så meget, at det virkelig betyder det store for mig. Jeg levede i cølibat i næsten 23 år før jeg i 2018 gik ind i dette univers. Det er snart tre måneder siden jeg sidst besøgte en GP, og skulle jeg komme til at leve resten af livet uden sex, vil det ikke betyde det store afsavn for mig. Dermed ikke sagt, at jeg ikke vil lade nysgerrigheden sejre igen . I øvrigt har jeg kun besøgt glædespiger på de velrenommerede danske steder, eller som privat/diskret, og ingen af dem ville nogensinde tillade ubeskyttet sex. Jeg er ret sikker på man ville ryge ud på røv og albuer, hvis man forsøgte. Jeg forstår dig rigtigt godt, men jeg giver den altid 100% da jeg selv føler at få mere igen. Og ja, jeg kan miste min kontrol, og være undenfor pædagogisk rækkevidde, men det er kun med piger at jeg kender rigtigt godt, da jeg også går op i at vi skal have en god kemi. Det er bare fedt når liderligheden sejre, men det er man jo ikke ene om. Der skal 2 til en tango. Redigeret 29. Januar, 2020 af Zaq 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbh Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 5 timer siden: Rent hypotetisk, nu er det ikke sket for mig, men det kunne jo ske, man er sammen med en gp'er og slikker til den store guldmedalje, hun nyder det, og får nogle orgasmer, man smutter op og kysser, det bliver lidt vildt, lille manden finder vej op i hende, hjernen er stået af PGA liderlighed, i det at man er lige ved at komme trækker man sig ud, hvad gør man så nu, smutter man til hospitalet og bliver testet. Eller lader som ingenting. Hvorfor lave dette opslag, hvis det ik er sket for dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 DaddyKbh skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor lave dette opslag, hvis det ik er sket for dig ? Jeg kender mig selv så godt, jeg er godt klar over mine svagheder, så jeg er lidt nysgerrig på hvad andre vil gøre, i sådan en situation. Ingen bagtanker bare nysgerrighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 29. Januar, 2020 Ja det er jo sket for mig med en sugarbabe, det var hende selv der bare hoppede op på stangen. Jeg fik den store tur på Roskilde sygehus, de testede for alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbh Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 9 minutter siden: Jeg kender mig selv så godt, jeg er godt klar over mine svagheder, så jeg er lidt nysgerrig på hvad andre vil gøre, i sådan en situation. Ingen bagtanker bare nysgerrighed Hvad andre ville gøre er da underordnet. Det da da meget normalt at hvis man har haft ubeskyttet sex, så lader man sig teste, både for sin egen skul, men også for ikke at smitte andre. Du må meget undskyld, men syntes det er et meget ubegavet opslag/spørgsmål i min verden. For selvfølgelig kan man " dumme " sig, det er jo en del af at være menneske . Jeg selv lader mig selv teste på bisbebjerg et par gange hvert år, ikke fordi jeg svinger min pensel til højre og venstre, men kan da ikke sige mig fri for at ha ubeskyttet samleje med en kvinde indimellem, men det er mere privat og ikke hos en prostitueret . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 DaddyKbh skrev, for 6 minutter siden: Hvad andre ville gøre er da underordnet. Det da da meget normalt at hvis man har haft ubeskyttet sex, så lader man sig teste, både for sin egen skul, men også for ikke at smitte andre. Du må meget undskyld, men syntes det er et meget ubegavet opslag/spørgsmål i min verden. For selvfølgelig kan man " dumme " sig, det er jo en del af at være menneske . Jeg selv lader mig selv teste på bisbebjerg et par gange hvert år, ikke fordi jeg svinger min pensel til højre og venstre, men kan da ikke sige mig fri for at ha ubeskyttet samleje med en kvinde indimellem, men det er mere privat og ikke hos en prostitueret . Bare så vi er enig, der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar. Hvis jeg har stødt dig, så kunne du jo lade være med at læse med, og selvfølgelig lader jeg mig da teste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbh Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 1 minut siden: Bare så vi er enig, der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar. Hvis jeg har stødt dig, så kunne du jo lade være med at læse med, og selvfølgelig lader jeg mig da teste Hmmmm, hvorfor lader du dig teste, da du skriver det kun var et hypotetisk spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 DaddyKbh skrev, for 1 minut siden: Hmmmm, hvorfor lader du dig teste, da du skriver det kun var et hypotetisk spørgsmål Fordi jeg nok har fået noget fransk uden Det burde da alle seksuel aktive at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. Januar, 2020 Altså et uheld som er ovre på 0,5 sek., ja det er vel en form for uheld...men det lyder mest til at det er en situation hvor det fortsætter et stykke tid. Om man skal testet er vel det mindste problem ? det er jo mangel på respekt for modparten ! Hvor ofte har man ikke hørt historien med omvendt fortegn, hvor det er pigen som tager initiativ. Der er manden bestemt ikke begejstret. ( Nogle er men de nævner det ikke ). Men den hypotetiske situation er vel ikke helt tænkt færdig, for de fleste piger ville vel stoppe manden ret hurtigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 29. Januar, 2020 Så kan der vist ikke koges mere suppe på den debat ....0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg