Hop til indhold
ara

Thai i Blommenslyst

Recommended Posts

ara skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som ved om man kan få mere end massage her

Hvor? Et specifikt sted eller bare sådan i alt almindelighed?

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

For de lidt tungnemme , er de Bencha thaimassage  Middelfartvej 414 i Blommenslyst  som jeg spørger om .

ha en god dag.   Ara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 20 timer siden:

For de lidt tungnemme , er de Bencha thaimassage  Middelfartvej 414 i Blommenslyst  som jeg spørger om .

ha en god dag.   Ara.

Udfra alle troværdige !!! omtaler af Bencha Thaimassage, så er det massage og ingen happy endings.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også min opfattelse , men mener at have set en annonce med en som kaldte sig Julee , som opgav samme adresse som Bencha thaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Prøver lige en gang til , er der ikke nogen som ved noget om dette sted .

Var forbi igår og fik en god gang massage , men ikke mere , tror der foregår noget ude bagved , da jeg kom ind var hun lidt forfjamsket og kiggede sig meget omkring , og jeg kunne se at der stod et par beskidte sko lige inden for døren .Da jeg var blevet lagt på briksen , kunne jeg høre at en dør bagerst i lokalet blev åbnet og en kom listende ud og tog sko på og forsvandt.

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ved ihvertfald at Julee tidligere var hos Maya Thai massage i Odense og hun havde fokus på andre ydelser end massage. Har dog ikke set hendes annonce tll denne adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...