Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

RunningMann skrev, for 1 time siden:

Hvorfor lukker admin ikke den tråd, den er jo kørt helt af sporet.

På hvilken måde af sporet mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Nemtøsen har ret i det hun skriver.

Trine har aldrig lagt skjul på at de piger der tilbyder bla. Blow uden gummi er presset til det på den ene eller anden måde.

Og mener man at vi er presset til det kommer vi jo under samme katagori som de handlede eller narkoluder = de svage piger.

Det er ikke min kamp der skal kæmpes. Jeg ved udemærket hvad jeg laver og har det godt med det. 

Jeg ønsker ikke at lave om på min måde at drive min selvvalgte butik for beskytte narkoluderne.

kald mig bare egoist jeg er ligeglad.

 

 

Ok, jeg mener dog jeg har læst i den her tråd det modsatte fra lige Trine; at hun ikke skyder jer i skoene for det i laver men at der er jeres frivillige valg. Jeg har aldrig opfattet den her debat som et problem som danske piger skabet eller har, men en debat om hvad som følger med østpigeinvasionen.

Men i to trækker den tilbage til jer selve hele tiden. Kan i ikke se forbi jeres egen have eller hvad? Hvis det nu er sådan at  fattige østpiger kommer op her og føler sig presset at lave ting de ikke ønsker - er det så inget problem, mener du? Hvis det nu er sådan at østmaffia breder ud sine pigefabrikker heroppe - er det så inget problem mener du? Alle har vi det frie valg at blive pressede?

Jeg kan ikke påstå at det i virkeligheden er så slemt, men jeg mener at der er mange tegn på at den slags sker i alt højere grad. Så hvad er egentlig dine og Nemtøs problemer med at diskutere lige det, og ikke jeres personlige situation? I tilhører ikke østpigeinvasionen vel?

Det virker mest til at i har et eller andet horn i siden til Trine og skriver udfra det i stedet for det debatten handler om? 

Redigeret af Bananas
  • Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Ok, jeg mener dog jeg har læst i den her tråd det modsatte fra lige Trine; at hun ikke skyder jer i skoene for det i laver men at der er jeres frivillige valg. Jeg har aldrig opfattet den her debat som et problem som danske piger skabet eller har, men en debat om hvad som følger med østpigeinvasionen.

Men i to trækker den tilbage til jer selve hele tiden. Kan i ikke se forbi jeres egen have eller hvad? Hvis det nu er sådan at  fattige østpiger kommer op her og føler sig presset at lave ting de ikke ønsker - er det så inget problem, mener du? Hvis det nu er sådan at østmaffia breder ud sine pigefabrikker heroppe - er det så inget problem mener du? Alle har vi det frie valg at blive pressede?

Jeg kan ikke påstå at det i virkeligheden er så slemt, men jeg mener at der er mange tegn på at den slags sker i alt højere grad. Så hvad er egentlig dine og Nemtøs problemer med at diskutere lige det, og ikke jeres personlige situation? I tilhører ikke østpigeinvasionen vel?

Du  bør  nok  se  de  udtalelser  som  Trine  og hendes  slæng  er  kommet  med  i diverse  tråde  og med  den  indsigt  vil  du  kunne  forstå  hvorfor  både  frodige Ida  og  jeg  reagere  som  vi  gør. 

Og  nej  alt  handler  ikke  om  os  men  jeg  vil  ikke sættes  i  bås  som  svag  og  at  jeg  er  nødsaget  til  at  overskride  mine  grænser.  Det  komner  aldrig  til  at ske..

Ligesom  jeg  aldrig  kommer  til  at  være styret  af  en  bagmand  eller  indordne  mig  efter  de regler  der er  på  en  klinik.

Hvis  du  ikke  kan  se  det, så  puds  dine  briller 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Du  bør  nok  se  de  udtalelser  som  Trine  og hendes  slæng  er  kommet  med  i diverse  tråde  og med  den  indsigt  vil  du  kunne  forstå  hvorfor  både  frodige Ida  og  jeg  reagere  som  vi  gør. 

Og  nej  alt  handler  ikke  om  os  men  jeg  vil  ikke sættes  i  bås  som  svag  og  at  jeg  er  nødsaget  til  at  overskride  mine  grænser.  Det  komner  aldrig  til  at ske..

Ligesom  jeg  aldrig  kommer  til  at  være styret  af  en  bagmand  eller  indordne  mig  efter  de regler  der er  på  en  klinik.

Hvis  du  ikke  kan  se  det, så  puds  dine  briller 

 

Jeg sætter ikke dig i noget bås. Jeg tror ikke du er svag og presset. Jeg tror ikke du er styret af en bagmand. Det tror jeg ikke der er nogen heller som tror. Så kan vi ikke bare lade den ligge?

De du kalder "Trine og hendes slæng" har ikke påvirket mig at opmærksomme det jeg mener at jeg ser af udviklingen.Det ser jeg med mine egne øjne. Det er heller ikke "Trine og hendes slæng" der har startet den her debat. Trine har næsten ikke deltaget overhoved - i hvert fald siden hun blev svinet til.

Så det er temmelig trist at det stadig skal handle om dig vs Trine. Debatten er større - og vigtigere - end som så mener jeg. Og hvis du ikke kan se det er det måske dig som burde skifte briller. Den virker nemlig temmelig nærsynet, din udsigt.

Redigeret af Bananas
  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 37 minutter siden:

Du  bør  nok  se  de  udtalelser  som  Trine  og hendes  slæng  er  kommet  med  i diverse  tråde  og med  den  indsigt  vil  du  kunne  forstå  hvorfor  både  frodige Ida  og  jeg  reagere  som  vi  gør. 

Og  nej  alt  handler  ikke  om  os  men  jeg  vil  ikke sættes  i  bås  som  svag  og  at  jeg  er  nødsaget  til  at  overskride  mine  grænser.  Det  komner  aldrig  til  at ske..

Ligesom  jeg  aldrig  kommer  til  at  være styret  af  en  bagmand  eller  indordne  mig  efter  de regler  der er  på  en  klinik.

Hvis  du  ikke  kan  se  det, så  puds  dine  briller 

 

Præcis også min mening.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Præcis også min mening.

 

OK boomer ;)

Som jeg opfatter det: Der er en uheldig tendens til at formulere sig i generaliserende termer i denne slags debatter. Derfor ryger der finker af panden og nogle bliver stødt. Det tjener ikke noget formål at bære nag og blive ved med at puste til gløderne - det er der ingen der bliver gladere af og ingen kommer videre.

Beklager min patroniserende kommentar, men det er træls at det ender som en fløjkrig, når der næppe er de fløje i den virkelige verden.

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 50 minutter siden:

Ok, jeg mener dog jeg har læst i den her tråd det modsatte fra lige Trine; at hun ikke skyder jer i skoene for det i laver men at der er jeres frivillige valg. Jeg har aldrig opfattet den her debat som et problem som danske piger skabet eller har, men en debat om hvad som følger med østpigeinvasionen.

Men i to trækker den tilbage til jer selve hele tiden. Kan i ikke se forbi jeres egen have eller hvad? Hvis det nu er sådan at  fattige østpiger kommer op her og føler sig presset at lave ting de ikke ønsker - er det så inget problem, mener du? Hvis det nu er sådan at østmaffia breder ud sine pigefabrikker heroppe - er det så inget problem mener du? Alle har vi det frie valg at blive pressede?

Jeg kan ikke påstå at det i virkeligheden er så slemt, men jeg mener at der er mange tegn på at den slags sker i alt højere grad. Så hvad er egentlig dine og Nemtøs problemer med at diskutere lige det, og ikke jeres personlige situation? I tilhører ikke østpigeinvasionen vel?

Det virker mest til at i har et eller andet horn i siden til Trine og skriver udfra det i stedet for det debatten handler om? 

Jeg trækker ikke noget tilbage til nemtøsen og mig.

Der er mange danske piger der driver deres forretning som det passer dem og det skal de forsat have lov til.

Jeg ønsker ikke at den danske model skal afspejle som det køre på div få tilbageværende klinikker hvor alt er under streng kontrol. For som jeg fornemmer det er det i bund og grund der vi er på vej hen.

Jeg sagde min mening om Trine i denne tråd og det holder jeg skam fast ved. At hun så valgte at trække melidenhedkortet og trække sig fra tråden er helt hendes egen valg. 

Vi har alle ret til vores holdninger og meninger og vi er en del piger der får tudet ørene fulde at vi med vores forretninger ødelægger det for de andre.

Hvem andre ud over klinik pigerne?

At jeg vælger at sutte uden og køre priser der kan konkurrere med østpigerne er jo mit frie valg. 

Skulle jeg være så dum at sætte mine priser op og ændre mine ydelser kan jeg ligeså godt lukke butikken som så mange andre har gjort.

Jeg har skabt mig en god forretning af mange forskellige grunde og den holder jeg fast i. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 minutter siden:

Jeg trækker ikke noget tilbage til nemtøsen og mig.

Der er mange danske piger der driver deres forretning som det passer dem og det skal de forsat have lov til.

Jeg ønsker ikke at den danske model skal afspejle som det køre på div få tilbageværende klinikker hvor alt er under streng kontrol. For som jeg fornemmer det er det i bund og grund der vi er på vej hen.

Jeg sagde min mening om Trine i denne tråd og det holder jeg skam fast ved. At hun så valgte at trække melidenhedkortet og trække sig fra tråden er helt hendes egen valg. 

Vi har alle ret til vores holdninger og meninger og vi er en del piger der får tudet ørene fulde at vi med vores forretninger ødelægger det for de andre.

Hvem andre ud over klinik pigerne?

At jeg vælger at sutte uden og køre priser der kan konkurrere med østpigerne er jo mit frie valg. 

Skulle jeg være så dum at sætte mine priser op og ændre mine ydelser kan jeg ligeså godt lukke butikken som så mange andre har gjort.

Jeg har skabt mig en god forretning af mange forskellige grunde og den holder jeg fast i. 

 

Derfor skal der stadig være en hvis respekt for andre og en god tone.

I stedet for beskyldninger fra den ene og anden side. 

Jeg tror ikke der er nogle der beskylder nogle af de debattører som er med i denne tråd for svag. Det er ikke min opfattelse.

Hilsen

Zaq

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, for 57 minutter siden:

Du  bør  nok  se  de  udtalelser  som  Trine  og hendes  slæng  er  kommet  med  i diverse  tråde 

…..jaaaa men nu er deres udtalelser jo ikke særligt nuancerede, men der imod mere dømmende i forhold til den moral som menes værende populært her på EG...købesex uden gummi, joooo har da personligt været impliceret op til adskillige gange, møder hvor det ikke har været et emne (betaling/aftalt) men derimod udviklet sig til ubeskyttet sex, oral sex begge veje er i min verden en naturlighed ren øko…...upsi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...