Hop til indhold
Guest Thaimig

Køreskole til Link for de svage

Recommended Posts

Guest Thaimig

Ja jeg husker der har været et tidligere, men ønsker den opdateret for sådan som jeg 

Måske andre endda også ku gøre brug af, på forhånd Tak! 

NB. Håber den er postet rigtig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.dr.dk/

Du kopierer browser linien, og indsætter den i dette skrivefelt. Akkurat som når du kopierer en tekst fra et sted og sætter den ind et andet.

Så nemt er det :)

Der er andre fancy måder, men denne er simpel og virker på alle browsere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte kan du bare pege på et link, højreklikke og vælge kopier i menuen (eller bruge Ctrl + C på tastaturet) - så sætter du cursoren, hvor du vil indsætte og bruger igen højreklik og vælger indsæt i menuen (eller Ctrl + V - ofte hurtigere at bruge tastaturet, hvis man kopierer og paster meget)

På smartphone kan det være mere besværligt, men ofte kan man vælge at dele et link ved at trykke på en pil - og så fremkommer der en menu, hvor man kan vælge at kopiere et link - og så er det bare at i finde hvor man vil indsætte det, holde fingeren nede i et kort øjeblik til der fremkommer et indsæt - som man så trykker på og linket indsættes automatisk, hvorpå man kan trykke på send.

Af og til kan man dog komme ud for, at man kommer til at indsætte noget andet end tilsigtet - så kontroller lige næste gang, du vil linke et tilbud fra den lokale købmand til konen - at hun ikke får et link til den lokale glædespige istedetfor ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Sku nok lige tilføje, jeg skriver fra en Fucking Tablet, og total håbløs, det havde i dette tilfælde været nemmere at skrive på den grønne Tavle i skolen, anno, 1965 sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...