Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen. Så fik jeg efter lang tid overvejelse oprettet en profil herinde. Jeg valgte at besøge honey kimberly jeg kan se hun allerede har været nævnt herinde et par gange, men hun var virkelig et review værd. Jeg vil næsten gå så vidt som at sige hun er den bedste jeg er støt på af alle de mange steder jeg efterhånden har frekventeret. Jeg havde booket en time og fik virkelig value for money. Hele processen forløb nogenlunde som det plejer på sådan et etablissement. Efter jeg havde fået mig en hurtig skyller gik vi sammen til værelset hvor hun startede med et med at give mig et bj efterfulgt af sex i et par positioner inden jeg eksploderede. Hvad der virkelig skilte sig ud var hendes entusiasme der overgik alt hvad jeg er støt på før. Jeg er helt med på at de udfører et stykke arbejde, og man derfor måske ikke helt kan forvente en oprigtig liderlig pige, men hvis hun fakede den så har hun sku fortjent en oscar. Kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...