Hop til indhold
Konditoren

Holiday Thai Massagen - Hamburg

Recommended Posts

Skulle hente en kollega i lufthavnen fredag eftermiddag, og fik så lidt tid til en gang massage inden han ankom.

Valget faldt mere eller mindre tilfældigt på denne biks

http://www.modelle-hamburg.de/massageclubs.html?data[meta_id]=4086

Meget diskret på en stille sidevej, parkering ved døren stort set, så den var ligetil :-)

Huset er et alm parcelhus, som er omdannet til formålet. Værelserne er flot indrettet, god varme, rent og nydeligt.

Aner ikke hvad hun hed, men der er en del piger i huset at vælge imellem. Der var dog godt gang i biksen denne fredag, så jeg var heldig at få den eneste ledige pige. Flot pige, ca 23-25 år, og gav en god og ret hård massage for en gangs skyld. Jeg var imponeret over, hvordan denne lille pige kunne trykke! Hun kravlede rundt på mig, og brugte hele sin vægt flere gange :-)

Sidste del at seancen med min på maven begyndte hun at pirre. 5 min efter om på maven, og hun pillede videre med podestaven. Hun ville gerne bolle, og det var jeg bestemt med på!

Meget fine og bløde bryster i en meget fin størrelse - tror ikke de var pumpede, idet de føltes rigtig bløde.

Da jeg sendte ladningen langt op i hende, blev hun liggende og holdt om mig i can 5 min. Det var dejligt med en piger der vil noget nærhed :-)

Badet var også som det skal være - rent og god plads. Rene håndklæder osv.

Alt i alt en af mine bedre Thai massage oplevelser. Prisen var 80 Euro for 1 time incl håndfræser, og så 30 ekstra for samleje. Tiden gik over, men ingen hentydning til det fra pigen.

-----------------------------

Idag kom vi så retur til Hamburg efter et par dage i Rotterdam (uden øl og damer!!!)

Da jeg smed kollegaen i flyveren retur til Hanoi, så måtte jeg lige besøge stedet igen.

Denne gang kunne jeg vælge mellem 3 ledige piger, og fik en rigtig fin lille sag på 23-26 vil jeg tro. Samme gode oplevelse, og samme pris som om fredagen.

Så hvis du er på de kanter, så kan det anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...