Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa alle hjælpsomme mennesker. 

Der er åbenbart kommet en ny Thai massage i Gram. Er der nogle der har erfaring der fra. Hvad tilbyder de og hvilke priser og muligheder er der at få. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topperharley skrev, for 15 timer siden:

Hejsa alle hjælpsomme mennesker. 

Der er åbenbart kommet en ny Thai massage i Gram. Er der nogle der har erfaring der fra. Hvad tilbyder de og hvilke priser og muligheder er der at få. 

 

tronheim skrev, for 1 time siden:

 Hejsa , Har gaaet hos hende i Odense , og kan kun sige hvis det er ejeren selv,    saa fantastisk proff. massage , men glem andet.

Det er ejeren selv og hun giver en super god massage. 1. gang havde jeg underbukserne halvt nede da hun bad mig om at beholde dem på. Prisen på 1 times massage er 350 kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ok, men er der 2 steder på Slotsvej i Gram, de virker meget forskellige, ifht. Extra :P

Redigeret af Thaimig
For mange ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 minutter siden:

Ok, men er der 2 steder på Slotsvej i Gram, de virker meget forskellige, ifht. Extra :P

Pasook ligger på Slotsvej 12 og Orchid thaimassage liger på Slotsvej 61. og uden at have besøgt sidstnævnte så  tror jeg nok , ud fra hvad jeg har læst her og beretning fra en af mine venner, at der er en verden til forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...