Hop til indhold
SASHA

Læser annoncer ?

Recommended Posts

Hej Sasha

Hvis det er en pige jeg har besluttet mig for at besøge, så læses hele annoncen inden jeg tager kontakt.

Kh <3 bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 3 minutter siden:

Hej Sasha

Hvis det er en pige jeg har besluttet mig for at besøge, så læses hele annoncen inden jeg tager kontakt.

Kh <3 bigfoot

Dejligt, sådan burde ALLE gøre <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej @SASHA

Jeg tabte tråden og nåede kun til at læse "Hej alle dejlige mæmd <3" :razz:

Man gør sig selv og den man besøger
den største tjeneste ved at læse hvad der står i annoncen, så man ved hvad der tilbydes og hvad der kan forventes, hvor man mødes osv.
Har du da erfaring med, at dem der kommer på besøg hos dig, ikke har læst hele annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det første jeg kigger er billeder (man er vel mand) finder jeg billederne interessant så skimmet jeg annoncen for om der tilbydes det jeg søger. Er der det jeg søger i pris og ydelse. Så læser jeg Altid hele annoncen. Dernest søger jeg efter anmeldelser. På den måde er jeg maximal forberedt på hvad jeg kan forvente og hvad der tilbydes. På den måde kan både pigen og jeg få det optimale ud af mødet. 

Håber ikke nogen bliver sure. Men det er lidt som at købe en bil. Først kigger man bilen. Så ser man om pris og behov opfylder det man ønsker. Så læser man anmeldelser. Og derefter køber man sin bil til glæde for en selv og sælgeren fordi man har taget det korrekte valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Ja jo. Men der jo nogen der skriver en helt bog. Så tænkte man sikke en døje for at få noget fremme 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sasha

Jeg skimmer som regel en annonce igennem og ser lidt på billederne. Hvis jeg kan mærke det kunne være interessant for mig, læser jeg annoncen igennem flere gange over nogle dage. Jeg har ind i mellem oplevet, at anden gang jeg læste en annonce var jeg alligevel i tvivl om det nu også virkelig var noget for mig.

Jeg prøver også at finde anmeldelser af hende. Fx for at finde ud af, om hun kysser. Det kan jeg nemlig godt lide, omend det ikke er en afgørende faktor. Jeg går primært efter GFE / blidt og behageligt.

Mht. billeder kan jeg egentlig godt lide, når der overlades lidt til fantasien. Det er mest frækt. Så er man jo nødt til at besøge hende for at få det sidste at se :P. Ikke sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hvis jeg er interesseret, så læser jeg altid hele annoncen - og viser respekt ved evt. henvendelse ved at være så konkret og tydelig som mulig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, 1 time siden:

Hej @SASHA

Jeg tabte tråden og nåede kun til at læse "Hej alle dejlige mæmd <3" :razz:

Man gør sig selv og den man besøger
den største tjeneste ved at læse hvad der står i annoncen, så man ved hvad der tilbydes og hvad der kan forventes, hvor man mødes osv.
Har du da erfaring med, at dem der kommer på besøg hos dig, ikke har læst hele annoncen?

Haha Haha :razz: Super! Ja, det oplever jeg tit, også derfor mit opslag. Bare idag får jeg 5 beskeder - Hej Sasha. Kan jeg bestille tid. Har du tid kl det og det :-o Jeg er IKKE på vagt idag og det står TYDELIGT i min annonce ( som jeg gør meget ud af ) HVOR OG HVORNÅR jeg kan træffes. Andre gange er jeg for eksempel i Vejle og får beskeder om, er du ikke i Odense idag. Bliver sgu lidt træt :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 56 minutter siden:

Det første jeg kigger er billeder (man er vel mand) finder jeg billederne interessant så skimmet jeg annoncen for om der tilbydes det jeg søger. Er der det jeg søger i pris og ydelse. Så læser jeg Altid hele annoncen. Dernest søger jeg efter anmeldelser. På den måde er jeg maximal forberedt på hvad jeg kan forvente og hvad der tilbydes. På den måde kan både pigen og jeg få det optimale ud af mødet. 

Håber ikke nogen bliver sure. Men det er lidt som at købe en bil. Først kigger man bilen. Så ser man om pris og behov opfylder det man ønsker. Så læser man anmeldelser. Og derefter køber man sin bil til glæde for en selv og sælgeren fordi man har taget det korrekte valg

SÅDAN <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 41 minutter siden:

Hej Sasha

Jeg skimmer som regel en annonce igennem og ser lidt på billederne. Hvis jeg kan mærke det kunne være interessant for mig, læser jeg annoncen igennem flere gange over nogle dage. Jeg har ind i mellem oplevet, at anden gang jeg læste en annonce var jeg alligevel i tvivl om det nu også virkelig var noget for mig.

Jeg prøver også at finde anmeldelser af hende. Fx for at finde ud af, om hun kysser. Det kan jeg nemlig godt lide, omend det ikke er en afgørende faktor. Jeg går primært efter GFE / blidt og behageligt.

Mht. billeder kan jeg egentlig godt lide, når der overlades lidt til fantasien. Det er mest frækt. Så er man jo nødt til at besøge hende for at få det sidste at se :P. Ikke sandt?

Præcis <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, 1 time siden:

Det første jeg kigger er billeder (man er vel mand) finder jeg billederne interessant så skimmet jeg annoncen for om der tilbydes det jeg søger. Er der det jeg søger i pris og ydelse. Så læser jeg Altid hele annoncen. Dernest søger jeg efter anmeldelser. På den måde er jeg maximal forberedt på hvad jeg kan forvente og hvad der tilbydes. På den måde kan både pigen og jeg få det optimale ud af mødet. 

Håber ikke nogen bliver sure. Men det er lidt som at købe en bil. Først kigger man bilen. Så ser man om pris og behov opfylder det man ønsker. Så læser man anmeldelser. Og derefter køber man sin bil til glæde for en selv og sælgeren fordi man har taget det korrekte valg

når jeg køber bil får jeg en prøvetur inden jeg bestemmer mig for om jeg vil købe

Del dette indlæg


Link til indlæg

læser altid annonce flere gange for at undgå misforståelser ingen grund til at spørge om noget man kan læse sig til:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SASHA skrev, 1 time siden:

Haha Haha :razz: Super! Ja, det oplever jeg tit, også derfor mit opslag. Bare idag får jeg 5 beskeder - Hej Sasha. Kan jeg bestille tid. Har du tid kl det og det :-o Jeg er IKKE på vagt idag og det står TYDELIGT i min annonce ( som jeg gør meget ud af ) HVOR OG HVORNÅR jeg kan træffes. Andre gange er jeg for eksempel i Vejle og får beskeder om, er du ikke i Odense idag. Bliver sgu lidt træt :razz:

Ja ok så..... Det er forståeligt man så godt kan blive lidt træt i tommelfingeren af at skrive på telefonen, man IKKE er på arbejde i dag :)
Nu kender jeg ikke lige til dig (endnu) og din annonce er det denne her: ?
https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1386
Man kan måske godt forestille sig, at hvis man klikker lige ind på den og di  profil, at man så måske i første omgang ikke lige fatter om du er på arbejde eller ikke er..
Der skal man ind under vagtplan eller hvad? - Det er et noget brugeruvenlig site, synes jeg, men det er jo ikke din skyld....

Redigeret af Gæst
Dårligt link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover billederne læser jeg altid teksten nøje. Jeg tænder på en velskrevet og original tekst, der ikke er fyldt med de sædvanlige klichéer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 19 minutter siden:

Ja ok så..... Det er forståeligt man så godt kan blive lidt træt i tommelfingeren af at skrive på telefonen, man IKKE er på arbejde i dag :)
Nu kender jeg ikke lige til dig (endnu) og din annonce er det denne her: ?
https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1386
Man kan måske godt forestille sig, at hvis man klikker lige ind på den og di  profil, at man så måske i første omgang ikke lige fatter om du er på arbejde eller ikke er..
Der skal man ind under vagtplan eller hvad? - Det er et noget brugeruvenlig site, synes jeg, men det er jo ikke din skyld....

Nej, det er ikke denne her. Jeg bruger annoncelight, hvor mine vagter fremgår tydeligt :D Jeg ved ikke, hvor du har fundet det link men går på sukkerpigerne,s hjemmeside står der også, hvilken dag jeg er hvor :wub: Det okay, hvis det sker nogle gange men det næsten dagligt / hver vagt, så JA, så bliver tommeltotten træt :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

EG - folket, afspejler næppe virkeligheden :)

Ved ikke, hvad der foregår for dem der KUN lige ser et billede og dernæst klikker på tlf nr. For så at bestille en tid :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, 1 time siden:

når jeg køber bil får jeg en prøvetur inden jeg bestemmer mig for om jeg vil købe

Det er nok derfor at alle der får en prøvetur, aldrig vender tilbage igen LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu om dage, så er der desværre en del som pynter sig med lånte fjer og på den måde får lokket kunden frem og når de så åbner døren, så er det ikke lige det som falder i ens smag.

Jeg glor aldrig på billeder, men sidder der en kvinde ligesom @Iscenesat Virkelighed som har sammensat en vidunderlig tekst, så fanger den utrolig meget og det er sådan en man får ustyrlig lyst til at møde en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SASHA skrev, for 9 minutter siden:

Nej, det er ikke denne her. Jeg bruger annoncelight, hvor mine vagter fremgår tydeligt :D Jeg ved ikke, hvor du har fundet det link men går på sukkerpigerne,s hjemmeside står der også, hvilken dag jeg er hvor :wub: Det okay, hvis det sker nogle gange men det næsten dagligt / hver vagt, så JA, så bliver tommeltotten træt :lol: 

Ja ok, jeg havde fundet det andet link herinde på sitet.
Men ja på annoncelight kan jeg godt se det giver mere mening, hvis man ellers læser det hele, men nogen gange er man åbenbart bare nødt til at holde folk i hånden hele vejen :D
Nå men hav det godt, du ser sgu dejlig ud på billederne! Der er bare lidt langt fra hovedstaden til Odense, men hvis nu min vej alligevel falder forbi her i morgen, er du så på arbejde ? ;) hehehehehe - sorry kunne ikke lade være...
<3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 3 timer siden:

Men det er lidt som at købe en bil.

Ja, for fissen kan jo også både være pæn og mindre pæn, men er som oftest dejlig at køre frem og tilbage i... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SASHA skrev, for 1 time siden:

Ved ikke, hvad der foregår for dem der KUN lige ser et billede og dernæst klikker på tlf nr. For så at bestille en tid :shock:

Jeg har sagt det før!!!!

I er selv uden om at der er mange der ikke læser hele annoncen.

Hvis det første man ser er en dejlig numse så kan det sgu være svært at komme videre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...