Hop til indhold
Guest Fatman

Thaimassage Hvam ved Thorning/Kjellerup

Recommended Posts

Guest Fatman

Var forbi Thaimassage i Hvam ved Kjellerup. Blev modtaget at en lille lidt rund thaikvinde som kaldte sig Joy. Hun er omkring 40+ og havde meget store bryster. Valgte at få massage, da min krop var øm og jeg tændte slet ikke på hende. Hun smurte min krop ind i olie, og trykkede hist og pist, men rørte flere gange "lillemand" Bad mig om at vende om, koncentrede sig nu udelukkende om lillemand og blev ved med at spørge om hj. Da jeg spurgte om hvor meget for hj, svarede hun 1000 kr. Sagde at det var alt for dyrt og jeg ikke vil have andet end massage. Hun blev ved med at massere lillemand og spørge om hvor meget jeg vil give. Sagde 500 for massage og hj. Det acceptere hun. Men det virkede som om hun var på akort arbejde og det gjaldt om at blive først færdig. Hold kæft hvor havde hun travlt og hev og sled i min lillemand. Alt i alt en lidt skuffende oplevelse. Men hun havde et meget sødt ansigt. Mutter altid rigtig sød at snakke med. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på Kroggårdsvej i Hvam en 3 gange på det sidste. Man skal bare parkere op til højre og så gå igennem haven til kælderindgangen. Desværre ligger der en del affald og et gammelt køleskab og flyder på vejen. Begge piger jeg har besøgt har begge været rigtig søde og givet en rigtig god behandling uden stress. Desværre sparer de noget på belysningen i kælderen og jeg har da tænkt på selv at medbringe en ekstra lampe næste gang. Stedet reklamerer sjældent, men det behøver de heller ikke, når kunderne får så god behandling at de kommer igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...