Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre.

Kan se at det her sted har unge thai piger, men også priser der noget højere end gennemsnittet. (2000 for FP)

Er der nogle der vil dele deres erfaringer herfra? Tænker om det er pengene værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Aathai skrev, for 25 minutter siden:

Hej brødre.

Kan se at det her sted har unge thai piger, men også priser der noget højere end gennemsnittet. (2000 for FP)

Er der nogle der vil dele deres erfaringer herfra? Tænker om det er pengene værd?

Hvilket sted??????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Det er mange hjørner i Aalborg være nu mere informativ her, en adresse eller evt et link trådstarter kom ind i kampen

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 25 minutter siden:

Det er mange hjørner i Aalborg være nu mere informativ her, en adresse eller evt et link trådstarter kom ind i kampen

Se overskriften og brug dette link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 54 minutter siden:

Det er mange hjørner i Aalborg være nu mere informativ her, en adresse eller evt et link trådstarter kom ind i kampen

Navnet står jo i overskriften. Brug Google. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener engang jeg efterspurgte massage med blow uden, så det tegner måske ikke så godt med et nej til det ;) umiddelbart er massage + HJ 900kr også en indikation på at der er nok penge i bare at bruge lidt hånd når man er ung og smuk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BenHur skrev, for 51 minutter siden:

Mener engang jeg efterspurgte massage med blow uden, så det tegner måske ikke så godt med et nej til det ;) umiddelbart er massage + HJ 900kr også en indikation på at der er nok penge i bare at bruge lidt hånd når man er ung og smuk ;)

Til gengæld er hun yderst dygtig med sin hånd, har fået mig til at skyde op midt på hovedpuden lige ved siden af ansigtet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 23 timer siden:

Til gengæld er hun yderst dygtig med sin hånd, har fået mig til at skyde op midt på hovedpuden lige ved siden af ansigtet :-)

Det lyder som en omgang der skal prøves :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 4 timer siden:

Det lyder som en omgang der skal prøves :D

Ja du kan altid sige du kun vil have en halv time, det er lidt billigere.

Har dog kun besøgt hende 1 gang, men hun er rigtig dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag, der var kun en noget gammel dame (50+). Hun sagde den unge ville komme kl 16, Men da jeg så ringede igen, fik jeg at vide hun ikke kom idag... ved ikke om stedet måske har skiftet ejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også før været forbi, hvor der var en ældre, tror dog ikke hende den unge er stoppet, stadig billeder af hende på annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...