Hop til indhold

Recommended Posts

efter 7-8 besøg hos Sabrina har jeg valgt at stoppe...(helt uproblematisk)  hun er FOR vanedannende, en eksplosiv ud-af-kroppen oplevelse jeg er vildt glad for at have haft, og som jeg ønsker jer alle rigtig god fornøjelse med

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, 1 time siden:

Hun ser slet heller ikke værst ud :)

Hvor ligger hendes priser, synes ikke jeg kan se dem noget sted?

Jeg giver altid kr. 1600,- for en time. Det er med superfransk og tungekys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en fantastisk oplevelse hos Sabrina. For mig den perfekte blanding mellem PSE og GFE.

Der er ikke så meget pis med den dejlige tøs, så må man ikke ditten så koster datten ekstra. Overskueligt menu kort.

Hun gør noget ved mig, efter agten ligger vi og puster lidt, uden jeg ved hvorfor defilere pludseligt en række bilder forbi mit indre øje, mine gamle kærester, meget mærkeligt.

Når hun begynder med en masse gloser på spansk, så er det fordi hun kan lide det du gør, det håber jeg i hvert tilfælde. 

PS sjovt (måske mest for mig) Sabrina og jeg deler en fælles passion for Jazz.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 13.2.2020 at 18:18:

Endnu en fantastisk oplevelse hos Sabrina. For mig den perfekte blanding mellem PSE og GFE.

Der er ikke så meget pis med den dejlige tøs, så må man ikke ditten så koster datten ekstra. Overskueligt menu kort.

Hun gør noget ved mig, efter agten ligger vi og puster lidt, uden jeg ved hvorfor defilere pludseligt en række bilder forbi mit indre øje, mine gamle kærester, meget mærkeligt.

Når hun begynder med en masse gloser på spansk, så er det fordi hun kan lide det du gør, det håber jeg i hvert tilfælde. 

PS sjovt (måske mest for mig) Sabrina og jeg deler en fælles passion for Jazz.

Har også oplevet de spanske gloser da jeg slikkede hende :D

Og ja, hun er en dejlig tøs :P og rigtig sød ovenikøbet

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt hende noget tid tilbage, og bliver da grundigt liderlig af at se hun er tilbage. 

jeg kører en del rundt i DK, og skal da lige runde hende på den næste tur til Århusområdet. 

Jeg kan stadigvæk nemt mindes mit sidste besøg hos hende. Gensidige sorte kys og heftig analsex begge veje. fuck, det var godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, for 12 minutter siden:

jeg har besøgt hende noget tid tilbage, og bliver da grundigt liderlig af at se hun er tilbage. 

jeg kører en del rundt i DK, og skal da lige runde hende på den næste tur til Århusområdet. 

Jeg kan stadigvæk nemt mindes mit sidste besøg hos hende. Gensidige sorte kys og heftig analsex begge veje. fuck, det var godt.

 

Så skal du nok vente lidt, hun er lige rejst, men ellers har du ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...