den nysgerrige 312 Skrevet 10. September, 2013 Nej desværre ikke helt ud, røre, nusse uden på kjole og lidt indenunder Klart favorit sted fra nu, syntes der var en rigtig god kemi :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århus800 0 Skrevet 10. September, 2013 til den nysgerrige, hvornår var du forbi, jeg var fordi mandag, og der var lige startet en ny pige, og jeg tror ikke hun hed Jing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århus800 0 Skrevet 10. September, 2013 hvis det lykkes dig at komme i bukserne på hende vil jeg gerne høre og det, for det lykkes ikke for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 11. September, 2013 Nej kom ikke i bukserne på hende, desværre HUn var lige kommet tilbage fra ferie og der var kun hende der. HUn hed jing, jeng...det var sådan hun udtalte det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 30. September, 2013 Måtte lige forbi i sidste uge igen, fik "kun" massage - men det ender altid ud i noget meget intimt nusseri når man bliver vendt om og hun er også ret berøringsvenlig syntes stedet varmt kan anbefales... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thethailoverboy 0 Skrevet 28. Oktober, 2013 intet nyt under solen her, stadig en ok gang massage af en lækker pige, men ingen afslutning, jeg tror ikke det kan lade sig gøre her. nu har jeg prøvet flere, så jeg skal nok have fundet mig et andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2013 intet nyt under solen her, stadig en ok gang massage af en lækker pige, men ingen afslutning, jeg tror ikke det kan lade sig gøre her. nu har jeg prøvet flere, så jeg skal nok have fundet mig et andet sted. Hm, det kommer sikkert, og som sædvanligt, an på hvilken pige der er på vagt. Jeg fik da et HJ, og kan læse at andre også har fået det. Jeg fik det uden selv at spørge. Hun startede pirringen da jeg var på maven, så det var en tydelig invitation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thethailoverboy 0 Skrevet 29. Oktober, 2013 man kan måske få HJ, men det er vist ikke muligt at få hele pakker, og det er mest det jeg går efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2013 man kan måske få HJ, men det er vist ikke muligt at få hele pakker, og det er mest det jeg går efter Jeg ved skisme ikke om man kan få hele pakken. Det er vel egentlig også ligemeget, idet deres brikse er meget smalle. Jeg så ikke nogen madras noget sted, og jeg fik en rundvisning. Lokalerne var forholdsvis ny istandsatte, da jeg var der, og hun ville gerne vise frem. Der var en sofa i baglokalet, men det var temmelig kort, som jeg husker det :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 31. Oktober, 2013 HJ er helt klart muligt her - bliver tilbudt det hver gang Hende jeg har været ved et par gange er RET lækker og ret berøringsvenlig men hele pakken tror jeg nu ikke de tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walkingboots 0 Skrevet 5. November, 2013 Var forbi i sidste uge og blev modtaget af en flot pige på ca. 150 cm, der talte rigtig flot dansk, som lyder som flere af jeres beskrivelser. Jeg hørte dog mere hendes navn som "Dam", men potato potato .... Professionel, opvarmet massagebriks, rene håndklæder. Virkelig god og kompetent massage mens jeg lå på maven - desværre uden antydninger af noget, der kunne udvikle sig til mere.... Efter vendingen til ryggen begyndte hun dog listige og elegante "kilderier", hvilket straks fik mig til at mærke lidt på hendes varer under skørterne - dejlig fit og stram pige!! Efter begejstringen havde meldt sig , tilbød hun HJ og BJ (til hhv. 700 og 800). Jeg takkede ja til en kombination til 800. Desværre var BJ så med kondom, til gengæld var hun faktisk ganske god til det og tog sig rigtig god tid - og som en uventet bonus knappede hun op for brysterne, som jeg - dog kun lidt forsigtigt - måtte røre ved. Alt i alt en rigtig god oplevelse, men vurderer ligesom I andre heller ikke, at man kan få hele pakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 18. December, 2013 Hej, Hermed lidt information Jeg var lige et smut forbi stedet i dag, det eneste jeg kunne nå denne gang i Århus, til en rigtig god og av, knaldhård massage. Meget lille, fræk pige med et smukt ansigt, hendes navn er Dam. Jeg fik svensk, blow og nøgen pige, blev lidt inde i forløbet tilbudt den fulde pakke, som jeg dog takkede nej tak til. -OD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thethailoverboy 0 Skrevet 19. December, 2013 Hej, Hermed lidt information Jeg var lige et smut forbi stedet i dag, det eneste jeg kunne nå denne gang i Århus, til en rigtig god og av, knaldhård massage. Meget lille, fræk pige med et smukt ansigt, hendes navn er Dam. Jeg fik svensk, blow og nøgen pige, blev lidt inde i forløbet tilbudt den fulde pakke, som jeg dog takkede nej tak til. -OD Hej Organdonor havde hun silikone bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2013 Det lyder fantastisk OD. Man skal åbenbart komme på besøg fra Sjælland for at få tilbud mere end HJ på Beautifull Spirit. Var det hende med skønhedspletten på højre kind? Hende ville jeg nemlig gerne have lidt mere end HJ af, men det ville hun ikke da jeg var der. Jeg er nok heller ikke så sexy som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 19. December, 2013 Hej Organdonor havde hun silikone bryster? Ja, et par forholdsvis store silikonebryster. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 19. December, 2013 Det lyder fantastisk OD. Man skal åbenbart komme på besøg fra Sjælland for at få tilbud mere end HJ på Beautifull Spirit. Var det hende med skønhedspletten på højre kind? Hende ville jeg nemlig gerne have lidt mere end HJ af, men det ville hun ikke da jeg var der. Jeg er nok heller ikke så sexy som dig Der var ikke nogen skønhedsplet, men derimod et ar, som som først bemærkede bagefter i lysfaldet. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2013 Hm OD. Måske har hun fået fjernet gevæksten - den var ikke så klædelig - og så fået et lille ar? Hende jeg tænker på talte rigtig godt dansk, og var lille men muskuløs/sportstrænet. I øvrigt en glad og sjov pige, som absolut havde en del brikker at skubbe rundt på. Genkender du noget? Ja undskyld, men jeg er altså ret forhippet på at udvide min oplevelse - håber så der er en madras på stedet, så det ikke skal være den meget smalle briks der bliver gerningsstedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 19. December, 2013 Hm OD. Måske har hun fået fjernet gevæksten - den var ikke så klædelig - og så fået et lille ar? Hende jeg tænker på talte rigtig godt dansk, og var lille men muskuløs/sportstrænet. I øvrigt en glad og sjov pige, som absolut havde en del brikker at skubbe rundt på. Genkender du noget? Ja undskyld, men jeg er altså ret forhippet på at udvide min oplevelse - håber så der er en madras på stedet, så det ikke skal være den meget smalle briks der bliver gerningsstedet Næe, aret var af ældre dato og et par cm langt, (ikke dybt). Ja, hun talte rigtig fint dansk, så godt at hun med det samme vidste at jeg ikke var fra byen. Hun har boet i Danmark i 7 år. Glad sjov og begavet pige, der er meget ældre end man skulle tro, hun sagde selv 40 år! Hun var var som sagt meget lille med et kønt ansigt, flotte, hvide lige tænder og med fuld makeup. Hun havde dog en smule løst maveskind, ...det ses kun når hun er afklædt -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2013 Tak OD, men jeg tror dig ikke over en dørtærskel, jeg bliver nødt til selv at undersøge det Nå pjank til side. Det er ikke hende jeg tænker på, tror jeg. Arret ville være mindre end en cm. Men jeg vil nu runde stedet, og verificere din udmelding - som blev læst med glæde. Mvh ÅE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 22. December, 2013 Er også nysgerrig! har været der en del gange ved en lille lækker sag med silikone bryster, hun siger hun er 35-36 og taler rigtig fint dansk - hun siger hun hedder Ing og sådan stevede hun det, da jeg bad hende om at skrive det ned - hun ville dog heller ikke mere end HJ samt en hånd under hendes meget korte nederdel og lidt leg med de FLOTTE bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 31. December, 2013 Jeg var på besøg i går eftermiddags, havde ikke bestilt tid, tog bare chancen, da jeg var i nabolaget. Blev lukket ind af en fræk lille sag med svulmende bryster, men det var desværre ikke hende, som masserede mig. Fik ellers en glimrende massage, og lidt pirring undervejs. Sluttede af med et dårligt HJ, og lidt hjælp med munden, men hun filede mest løs, og det havde ikke en specielt god virkning. Det er et pænt sted, varm briks, og jeg skal nu nok prøve stedet igen, men vil foretrække en anden pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2014århus2014 1 Skrevet 7. Marts, 2014 hvordan er stedet i øjeblikket, nogle anbefalinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 21. Marts, 2014 (edited) God formiddag Jeg var forbi Beautiful Spirit den anden dag. Fik en ok massage samt en håndtrold. Pigen var en dem der også har været hos Saimai augustenborggade, hmm tror at det er samme ejer. faceliteterne er fine og der er fine bademuligheder hvilket jeg sætter pris på.Men mon ikke at jeg smider pengene et andet sted næste gang. Venligst 8000 Redigeret 21. Marts, 2014 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Marts, 2014 Jeg er engang, da jeg ringede til Beautiful Spirit, blevet bedt om at køre til Saimai i Augustenborggade. ( Siam er på jyllands Alle ) Du har sikkert ret i det er samme ejer. Beautifull Spirit har bade faciliteter der kan måle sig med Hedemannsgade. Det er rigtig lækkert, i modsætning til de mange pussige, og lidt nussede, løsninger andre steder tilbyder. Det ville det være rart med separate kabiner, istedet for forhæng. Desværre ved man aldrig hvad der tilbydes hos Beautiful Spirit. Det afhænger meget af hvem der er på job den dag man besøger dem. Det er selvfølgelig spændende nok, men hvis man nu har en plan og det ikke kan føres ud i praksis, så er det lidt surt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2014århus2014 1 Skrevet 8. April, 2014 var forbi i går, prøvede en ny pige på stedet, hun snakkede ikke dansk, massagen var god, og hun gav et udemærket HJ. tror ikke det er muligt at få mere end hj, stedet 9/10 massage 8/10 pigen 7/10 HJ 8/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg