Hop til indhold
Miller's Crossing

Sofia - spansk skønhed❤️

Recommended Posts

Sofia var mit fjerde besøg på Bernhard Bangs Alle. Jeg mener ikke, her er tale om en bollefabrik som f.eks de tidligere i Valby og Hvidovre, da det er pigerne selv, der styrer tingene, og man kan bestille tid, som endda bliver overholdt. Men når 4-6 piger er samlet, så er der også en risiko for at løbe ind i andre brødre. Idag mødte jeg kun en, der stod og ventede i gården. Jeg synes ikke, det er så slemt - vi er der jo i samme ærinde:P

Nå tilbage til mit besøg hos Sofia. Jeg blev lukket ind af Emily, der hurtigt fik mig bragt videre til Sofia. Da jeg så Sofia, var jeg ikke ked af mit valg. Hun er mere petit,  end billederne viser. Jeg tvivler på, at hun er mere end 160 cm. Ellers er pics helt retvisende og taget i lejligheden.  Og ja - hun er altså en smuksak. Og det bedste: Langt kulsort hår og pænt store helt naturlige bryster. Alderen på de 22 somre passer fint. Sofia er sød at tale med, men man skal selv føre samtalen så at sige. Hun kan da engelsk til husbehov, men så heller ikke mere. Hun fortalte mig, at hun var fra Spanien. Hun minder mig faktisk lidt om Karinna fra samme sted, men lidt mere petit og med større og fyldigere bryster. Men en lige så gnistrende skønhed<3

Jeg spurgte, og jeg kunne betale ekstra for tungekys, da jeg havde læst, at hun var lidt nærig med dem. Det kunne jeg godt  300 kr. Dyrt i forhold til hendes priser, som ellers absolut er til den billige side, men den samlede pris stadig mere end acceptabel. Nå så tænkte jeg, at hun nok ville holde lidt igen og give mig noget, der mindede om tantekys. Men her blev min tvivl gjort til skamme. For Sofia kunne og ville godt give den gas med tungen - og det gjorde hun rigtig godt:wub:

 Efter at have stået et stykke tid og kysset, faldt hun ned på hug og startede sit økoblow. Det gjorde hun ganske godt. Da jeg "trængte" til en pause, fik jeg lagt mig på sengen, hvor hun ufortrødent fortsatte sit forehavende. Til sidst måtte jeg have kondomet på, og så red hun mig til en hurtig udløsning til lydene af nogle dejlige støn. De var nok ikke så naturlige, men tændte da mig:) 

Til prisen og til dem, der er til petite piger, kan jeg bestemt anbefale et besøg. Jeg undrer mig stadig, at så smuk en pige, tager så lidt for sine ydelser - også selv om det var mig;)

Sofia er her i en måned endnu, så der er masser af tid endnu:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha Miller - troede budgettet var brugt? Men det er svært at sige nej til et godt tilbud, som salig Larsen sagde. Ikke mindst når det klør :D

Men hold da op hvor hendes melones ser guappisima ud! 
 

Må nok følge dr Millers råd og tage en tur forbi Frederiksberg :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...