Hop til indhold
kette

Hot Wife nr. 1

Recommended Posts

kette skrev, for 9 minutter siden:

Hej

Skal en tur vest på, og har luret lidt på denne profil https://annoncelight.dk/showad/285398

Er der evt. nogle som kan anbefale hende. Det drejer sig mest om kys osv., samt BJ uden !!

På forhånd tak :):P

Hmm, hvordan får man den ind i sådan et juletræ, med så mange ringe :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 17 minutter siden:

Hmm, hvordan får man den ind i sådan et juletræ, med så mange ringe :-o

Hvordan  bidrager  ovenstående  med  ts  efterlysning? 

Tjek  retningslinjerne  herinde 

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt hende for 6/7 år siden, den gang var hun super dejlig, i alle de år har jeg flere gange haft lyst til at besøge hende, men bor alt for langt fra hende til at besøge hende..... jeg ved ikke om hun er til kys, da vi ikke kyssede den gang....

desværre har jeg læst her på eroguide at hun er blevet klippet helt karseklippet - den type er ikke lige mig, så indtil jeg ser billeder af hende med langt lyst hår, overvejer jeg ikke at besøge hende..

men prøv at søg på hende, der ligge flere anmeldelser på hende... 

held og lykke, jeg håber du skriver om dit besøg her på siden, hvis du besøger hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan  bidrager  ovenstående  med  ts  efterlysning? 

Tjek  retningslinjerne  herinde 

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

Det ville være nemmere hvis du bare lod være med at skrive på siden, og passede din forretning - du er vel gp og ikke politi her på eroguide 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for cirka 3 måneder siden. Det skal siges, at hun tog min "Glædes-pige-Mødom" for mange år siden (måske 10-12 år siden), og jeg havde ikke besøgt hende i mellemtiden. Hendes krop og ydelser er bestemt ikke blevet ringere i den mellemliggende tid. 
Ja - hun er meget korthåret, men det glemmer man hurtigt, for hun er særdeles nærværende, nem at snakke med, utrolig sød og giver en udmærket ydelse. Alt er dog med kondom. Det er altså utroligt frækt at finde vej op mellem alt det "julepynt". 
Jeg skal absolut forbi hende igen, når lejlighed byder sig.
Ha' en dejlig dag
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, for 13 timer siden:

Jeg besøgte hende for cirka 3 måneder siden. Det skal siges, at hun tog min "Glædes-pige-Mødom" for mange år siden (måske 10-12 år siden), og jeg havde ikke besøgt hende i mellemtiden. Hendes krop og ydelser er bestemt ikke blevet ringere i den mellemliggende tid. 
Ja - hun er meget korthåret, men det glemmer man hurtigt, for hun er særdeles nærværende, nem at snakke med, utrolig sød og giver en udmærket ydelse. Alt er dog med kondom. Det er altså utroligt frækt at finde vej op mellem alt det "julepynt". 
Jeg skal absolut forbi hende igen, når lejlighed byder sig.
Ha' en dejlig dag
1001nat

Hejsa 

Det glæder mig at høre at hun er forblevet den samme, jeg husker hende tydeligt, hun er en af de få kvinder man nok aldrig glemmer - jeg må se om jeg ikke kan se bort fra det korte hår - og køre de ca 170 km og genopleve mine tydeligere lege med hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...