Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Nem tøs set up på Fyn!

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløj gutter.. ville der være en interesse i og lave et set up med den kære nem tøs på Fyn i midten af feb?? Fra feks 9-14 en hverdag? Nem tøs er en skøn kvinde der har nogle temmelig sultne huller, medio 40 år lækre store babser str H! Hun ville ligge blindfolded på en dobbeltseng til fri brug i mund og fisse, sutter selvfølelig uden kondom sex er med kondom! 25 min for sølle 700! Det ville foregå lidt udenfor Assens privat og diskret med diskret parkering.. hva siger folket?? Er der opbakning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Keeper skrev, for 20 minutter siden:

Vi holder os lige til efterlysningen. 
keeper

Ja men siger bare jeg er med hvis det kan rykkes til en weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

Ja men siger bare jeg er med hvis det kan rykkes til en weekend

Helt fint.  Du kan ikke se alt det der er skjult. 

keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Fynfyr86 skrev, for 7 timer siden:

Halløj gutter.. ville der være en interesse i og lave et set up med den kære nem tøs på Fyn i midten af feb?? Fra feks 9-14 en hverdag? Nem tøs er en skøn kvinde der har nogle temmelig sultne huller, medio 40 år lækre store babser str H! Hun ville ligge blindfolded på en dobbeltseng til fri brug i mund og fisse, sutter selvfølelig uden kondom sex er med kondom! 25 min for sølle 700! Det ville foregå lidt udenfor Assens privat og diskret med diskret parkering.. hva siger folket?? Er der opbakning?

Lyder som et rigtig frækt setup. Arbejder desværre på hverdage som jeg ikke lige kan slippe fra :) Håber @nemtøs og andre får en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det passer perfekt for mig en hverdag i feb, da jeg har aftenarbejde dér ;-) 

Glæder mig til at høre mere..

// K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Det ligger på en hverdag i det tidsrum pga der hvor det holdes skal huset være tomt og evt deltagere kan have et par pjække timer, nu har mange fynboer efterspurgt nemtøs og hendes kæmpe patter og pik sultne mund i lang tid.. nu er chancen her...25 min alene med en blindfolded lækker kvinde for 700... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sikke  en  dejlig  opbakning - glæder  mig  til  at  besøge  Fyn  i  den  nærmeste fremtid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, den 27.1.2020 at 15:05:

Halløj gutter.. ville der være en interesse i og lave et set up med den kære nem tøs på Fyn i midten af feb?? Fra feks 9-14 en hverdag? Nem tøs er en skøn kvinde der har nogle temmelig sultne huller, medio 40 år lækre store babser str H! Hun ville ligge blindfolded på en dobbeltseng til fri brug i mund og fisse, sutter selvfølelig uden kondom sex er med kondom! 25 min for sølle 700! Det ville foregå lidt udenfor Assens privat og diskret med diskret parkering.. hva siger folket?? Er der opbakning?

Jeg vil gerne deltage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  afventer  svar  fra  @Fynfyr86 - han  har  ikke  været  online  siden  sidste  tirsdag, hvor  jeg  spurgte  efter  en  konkret  dato  for  set-uppet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  afventer  svar  fra  @Fynfyr86 - han  har  ikke  været  online  siden  sidste  tirsdag, hvor  jeg  spurgte  efter  en  konkret  dato  for  set-uppet.  

Ej hvor træls.

Håber andre kan hjælpe dig hvis han bakker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Jeg ved godt at stjernerne skal stå mere end rigtig for at dette kommer til at ske.

Men jeg kører tværs over Fyn ved 14 tiden på torsdag , og jeg ville elske at have den erotiske @Nemtøsfor mig selv i 25 minutter.

Det ville være en drøm som gik i opfyldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 3.2.2020 at 07:21:

Jeg  afventer  svar  fra  @Fynfyr86 - han  har  ikke  været  online  siden  sidste  tirsdag, hvor  jeg  spurgte  efter  en  konkret  dato  for  set-uppet.  

Det ser ud til profilen er slettet? Det virker da lidt langt ude? Havde I ikke en aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 4 minutter siden:

Det ser ud til profilen er slettet?

Måske den er blevet slettet af andre end ham selv. Tråden her er vist et stykke på den anden side af det der tillades på eroguide. Man må ikke lave reklamer for den slags i efterlysning. I så fald ville det da være fint hvis der lige kom en meddelelse om det fra moderator.

Det er selvfølgelig bare spekulationer fra min side. Grunden kan være en helt anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MrLovaLova skrev, for 33 minutter siden:

Det ser ud til profilen er slettet? Det virker da lidt langt ude? Havde I ikke en aftale?

Det er  virkelig at tage  pis  både  på mig  og  på  de  mænd  som  har  givet  tilsagn  om  at  deltage.  Fuck  hvor  er  jeg  træt af personer  som  ikke  holder  hvad  de  lover. 

Han  tog  kontakt  til  mig  for  at  tllbyde  sin  hjælp.. i første  omgang  afslog  jeg  idet  de  sidste  mange  mænd  har  aflyst eller  fortrudt. 

Han  garanterede  at  han  var seriøs  bla  bla  bla. 

Sidste  tirsdag  sendte  jeg  ham  en  pm  og  efterspurgte  en  konkret  dato, da  han havde  meldt  ud  at  et  set-up  kunne være  medio  februar  måned.  Han  har  ikke  læst  min  besked  sidst  jeg tjekkede  og  nu  er profilen  slettet. 

Det  er  så  meget  imod  mine  principper  at  skide  på  andre  på  den  måde. 

Jeg  er  udemærket  klar  over  at  mange  fantasere , men  så  vær  da  ærlig  om  at  det  blot  er  en  fantasi. 

Jeg  er  så  mega  skuffet  over endnu  en  fuser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det er  virkelig at tage  pis  både  på mig  og  på  de  mænd  som  har  givet  tilsagn  om  at  deltage.  Fuck  hvor  er  jeg  træt af personer  som  ikke  holder  hvad  de  lover. 

Han  tog  kontakt  til  mig  for  at  tllbyde  sin  hjælp.. i første  omgang  afslog  jeg  idet  de  sidste  mange  mænd  har  aflyst eller  fortrudt. 

Han  garanterede  at  han  var seriøs  bla  bla  bla. 

Sidste  tirsdag  sendte  jeg  ham  en  pm  og  efterspurgte  en  konkret  dato, da  han havde  meldt  ud  at  et  set-up  kunne være  medio  februar  måned.  Han  har  ikke  læst  min  besked  sidst  jeg tjekkede  og  nu  er profilen  slettet. 

Det  er  så  meget  imod  mine  principper  at  skide  på  andre  på  den  måde. 

Jeg  er  udemærket  klar  over  at  mange  fantasere , men  så  vær  da  ærlig  om  at  det  blot  er  en  fantasi. 

Jeg  er  så  mega  skuffet  over endnu  en  fuser.  

Kunne du evt. Selv leje et sted, motel eller lignende, kan se der lejes ud på annoncelight. Håber det lykkedes for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...