Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er her nogen som som har erfaring med Kescha, Lolland Falster  

Desværre ik noget link  men søg på annoncelight  

Det er på Annoncelight. Annoncen er mig lidt uklart - så hvad og hvor meget tilbyder de?

Er det et par?

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Er noget forvirret over dit opslag kan du ikke komme med mere info du fandt Kescha via AL men kom dog med et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 4 timer siden:

Er noget forvirret over dit opslag kan du ikke komme med mere info du fandt Kescha via AL men kom dog med et link

Du skal nok se sådan på det, at @PeeHairy enten ikke kan finde ud af det med link eller ikke kan linke, fordi annoncen ikke er aktiv for tiden. På samme måde læser jeg dit indlæg sådan, at du ikke kan finde ud af det med at søge ikke-aktive annoncer, så her er et link til en ikke-aktiv annonce:

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:F4tQ8nen448J:https://annoncelight.dk/showad/289333+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk

PeeHairy skrev, for 5 timer siden:

mig lidt uklart

Det forstår jeg godt. Det er uklart om man kan vælge mellem lån af kvinde og lån af mand, eller mand alene vs. mand+kvinde sammen. De er ikke super skarpe i deres forklaring af setup.

 

Jeg tolker det sådan: Man kan kun låne en mand. Der er dog mulighed for at kvinden ser på - det er derfor der er en beskrivelse af kvinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
PeeHairy skrev, for 7 timer siden:

Hej

Er her nogen som som har erfaring med Kescha, Lolland Falster  

Desværre ik noget link  men søg på annoncelight  

Det er på Annoncelight. Annoncen er mig lidt uklart - så hvad og hvor meget tilbyder de?

Er det et par?

Tak for hjælpen

Det er profilnavnet du hentyder til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...