Hop til indhold
cock4woman_only

Hvem prøver de at "snyde"...???

Recommended Posts

Hey folks,

Måske er dette ikke rette sted - men jeg prøver ad... fordi det slår mig og begyndt at blive lidt irritations moment - når en GP optræder i mere end 1 annonce på.... hvad tror GP eller deres ADMIN de får ud af flere...??

Hvorfor ikke en med ægte foto - præcis tekst omkring ydelser og priser BOOM... så ved vi hvad der er at forholde sig til.. og overraskelser sker nu nok ikke er min overbevisning...

Eks. NICOLA i dag...

Nicola #1 - Nicola #2 - Nicola #3 WTF tænker jeg blot... noget som gider sammenling billeder?? osv.

så dette er nok mest set som en opfordring til os som nyder GP i ny og næ - om at give jeres mening tilkende i denne tråd....

fordi jeg føler mig overbevist om der er nogle ADMINs for disse GP der følger med herinde - tager jeg fejl??

har efterhånden oplevet anmeldelser ret hurtigt blive del af GP Annoncelight add... GOD uge allesammen derude... 

UPDATE: kender intet til Nicola erfaringer etc. det var blot et tilfældigt annonce der gik mig til tasterne.... just wanna keep ducks in a row here...:

Redigeret af cock4woman_only

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er 100% en masse fyre som styre pigernes profil som sidder og holder et vågent øje herinde og med forskellige nick´s skamroser pigerne så andre fyre hopper i med begge ben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Probably because they think, it gives more customers as they are more exposed. If it helps I do not know, but I think it looks a bit “spammy” and if I was a guy I would not take those girls so serious. Moreover, I think most guys take some time looking at the ads and find someone that matches what they are looking for and then it does not help a lot with many ads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...