Hop til indhold
DinaG

Gangbang med DinaG

Recommended Posts

DinaG er dronningen af gangbang i Danmark.

Dem som endnu har til gode at opleve hende, bør komme afsted nu.

Hendes sexglæde og bestræbelser på at tilfredsstille de liderlige gæster er uden sidestykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

E

TommyHansen skrev, for 5 timer siden:

DinaG er dronningen af gangbang i Danmark.

Dem som endnu har til gode at opleve hende, bør komme afsted nu.

Hendes sexglæde og bestræbelser på at tilfredsstille de liderlige gæster er uden sidestykke.

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt Dina alene for et par år siden - en virkelig god oplevelse. Har aldrig prøver GB, men tror det ville være er godt sted at starte. Hun er virkelig sød :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

DinaG skrev, den 27.1.2020 at 08:26:

Dinag er bare en af de alledejligste i denne skøre verden

Har stadig minder om Dinag's fantastiske babser i mine hænder ( 14 dage siden)

jeg ville ønske at jeg havde mod til et G.B med Dinag

Dinag er helt klart en af bamsens absolut dejligste pigebesøg 

Økobabser i verdensklasse, slank lækker og skidesød.

Sidder sgu og bliver helt varm,    bare tanken om hvad vi lavede sidst

Besøg dog den skønne dame

En misundelig bamse:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 9 timer siden:

Dinag er bare en af de alledejligste i denne skøre verden

Har stadig minder om Dinag's fantastiske babser i mine hænder ( 14 dage siden)

jeg ville ønske at jeg havde mod til et G.B med Dinag

Dinag er helt klart en af bamsens absolut dejligste pigebesøg 

Økobabser i verdensklasse, slank lækker og skidesød.

Sidder sgu og bliver helt varm,    bare tanken om hvad vi lavede sidst

Besøg dog den skønne dame

En misundelig bamse:rolleyes:

Økobabser i verdensklasse er en smuk beskrivelse af hendes vidunderlige bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at prøve et GB. Tanken om det tænder mig vildt. Men jeg er rimelig overvægtig og har ikke en "over gennemsnittet" pik. Er der nogen der kan fortælle mig om jeg vil passe ind eller evt. ødelægge noget for andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coronado skrev, 1 time siden:

Jeg kunne godt tænke mig at prøve et GB. Tanken om det tænder mig vildt. Men jeg er rimelig overvægtig og har ikke en "over gennemsnittet" pik. Er der nogen der kan fortælle mig om jeg vil passe ind eller evt. ødelægge noget for andre?

Du skal bare kaste dig ud i det. Jeg er også selv lettere overvægtig (nogle vil sige "smælderfed"), min pik er ikke verdens største, jeg kommer nogle gange alt for hurtigt. Alligevel har jeg deltaget i nogle sexevents: Første gang tænkte jeg: "Aldrig mere"...."og dog". Anden gang var faktisk rigtig hyggeligt. Tredje gang blev blot en udvidet firkant, da tredjemanden gik efter sit første knald, men især den ene af pigerne var fuldstændig tændt, så man havde fissesaft helt op til navlen. Fjerde gang var vildt hyggeligt og blev også til en udvidet firkant, vild sex med to af mine favoritter, der begge gav den hele...øh armen?..jeg mindes ikke at have været smurt så meget ind i sved, fissesaft og glidecreme.

I alle tilfælde var de fremmødte herrer (generelt) venlige og rare, gav hinanden plads, spurgte om man ikke ville bytte plads (mund - fisse eller omvendt). Ingen kommenterede negativt på andres kroppe, pikke eller andet.

Så, har du lyst: Go for It

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 44 minutter siden:

Du skal bare kaste dig ud i det. Jeg er også selv lettere overvægtig (nogle vil sige "smælderfed"), min pik er ikke verdens største, jeg kommer nogle gange alt for hurtigt. Alligevel har jeg deltaget i nogle sexevents: Første gang tænkte jeg: "Aldrig mere"...."og dog". Anden gang var faktisk rigtig hyggeligt. Tredje gang blev blot en udvidet firkant, da tredjemanden gik efter sit første knald, men især den ene af pigerne var fuldstændig tændt, så man havde fissesaft helt op til navlen. Fjerde gang var vildt hyggeligt og blev også til en udvidet firkant, vild sex med to af mine favoritter, der begge gav den hele...øh armen?..jeg mindes ikke at have været smurt så meget ind i sved, fissesaft og glidecreme.

I alle tilfælde var de fremmødte herrer (generelt) venlige og rare, gav hinanden plads, spurgte om man ikke ville bytte plads (mund - fisse eller omvendt). Ingen kommenterede negativt på andres kroppe, pikke eller andet.

Så, har du lyst: Go for It

Tusind tak for svar! Man vil så nødigt ødelægge andres oplevelse, men hvis der er så højt til loftet så er det lige noget for mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...