Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos hende her i dag billeder ægte rigtig sød og dejlig at snakke med. https://annoncelight.dk/showad/290659

Fik bestilt 1 time med alt. Selve massagen var god ret sikker på hun kan fat hvis man  beder om det.

Bj var det bedste jeg har fået længe  og fitness går hun til for stram er ikke ordet. De bedste 30 min med bj og sex jeg har prøvet. Ingen grund til gå i detaljer det var bare perfekt. Så bare bestil tid hun er  her kun14 dage før hun tager til Amsterdam igen og hjem til Bangkok 

Så dem der savner Rose  her er en fuldgod erstatning til rose kommer igen. 

 

Stedet diskret 8

Massagen 8

Bj og Sex helt sikker 10

Redigeret af Dc0306

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frækkert666 skrev, for 17 minutter siden:

Rose er tilbage i morgen....

Tråden handler altså om Fitness Thaien med botox læberne, ikke Rose ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dc0306 skrev, for 5 timer siden:

Var på besøg hos hende her i dag billeder ægte rigtig sød og dejlig at snakke med. https://annoncelight.dk/showad/290659

Fik bestilt 1 time med alt. Selve massagen var god ret sikker på hun kan fat hvis man  beder om det.

Bj var det bedste jeg har fået længe  og fitness går hun til for stram er ikke ordet. De bedste 30 min med bj og sex jeg har prøvet. Ingen grund til gå i detaljer det var bare perfekt. Så bare bestil tid hun er  her kun14 dage før hun tager til Amsterdam igen og hjem til Bangkok 

Så dem der savner Rose  her er en fuldgod erstatning til rose kommer igen. 

 

Stedet diskret 8

Massagen 8

Bj og Sex helt sikker 10

Okay så billeder er ægte og beskrivelse af højde og vægt?

Og har hun bløde eller hårde bryster?

Var det 1200 for en time og hvad tager hun for 30 min?

Og kan du fortælle lidt mere om hvorfor det var godt?

Redigeret af steve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig @Dc0306 

Hun er sindsyg lækker. Slank, stram, fast, perfekt hud og billederne er 100% ægte. Brysterne er helt perfekte, måske lidt til den hårde side, men virkelig gode. Perfekt røv og virkelig stram velsmagende fisse. Hun er desuden rigtig sød og til at snakke med. Massagen var ikke det primære, men hun kan godt hvis man vil det. Jeg kunne dog slet ikke koncentrere mig om massage ;)

Gav kr. 1000 for 40 minutter. Kom afsted....hun er her til den 10. februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Frækkert666 skrev, for 20 timer siden:

Til mig gav hun en pris der hed 1400 for 1 time.

1400 Kr.

Så er det godt hun snart skal hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MindFluxer skrev, for 4 timer siden:

Hun er sindsyg lækker

Med det ande næb? Mener du det, eller er du ironisk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener det. Jeg er vild med sådan nogle læber...og det gør altså ikke et blow dårligere ;)

Men smag og behag er forskellig og er man til det naturlige er hun nok ikke det rette valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan slet ikke genkende anmelders gode beskrivelse. Massagen er fuldstændig uinspireret og virker blot som om det handler om at få tiden til at gå. 
 

Ingen fantasi ift. sexakten. Bj ok - men med 100% fokus på hurtig eksekvering. jeg havde købt 1 time - men efter 40 min gav jeg op og valgte at tage afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Glazed skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan slet ikke genkende anmelders gode beskrivelse. Massagen er fuldstændig uinspireret og virker blot som om det handler om at få tiden til at gå. 
 

Ingen fantasi ift. sexakten. Bj ok - men med 100% fokus på hurtig eksekvering. jeg havde købt 1 time - men efter 40 min gav jeg op og valgte at tage afsted. 

Du er en fornuftig mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...